Wie kan een sjaal voor mij breien? |
Reageer
|
| Autheur | |
Tijmen
Newbie
Lid sinds: 6 hours 12 minuten geleden Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Wie kan een sjaal voor mij breien?Posted: 6 hours 1 minuten geleden om 16:34 |
|
Hallo,
Ik ben Tijmen, student in Maastricht. Via via hoorde ik dat ik misschien hier geholpen kan worden. Van mijn dispuut heb ik een opdracht gekregen om een wollen sjaal te breien in dispuutskleuren. Maar ik kan niet breien en als ik kijk op youtube, dan denk ik dat het wel 3 maanden gaat duren. Wie kan er voor mij - in ruil voor vergoeding - eventueel een sjaal breien? De sjaal moet 2 meter lang zijn en 20 cm breed, met vakjes van 10 bij 10 cm, om en om blauw-geel. Ik kan een plaatje sturen via de mail of whatsapp. Alvast bedankt voor een reactie. Mvg Tijmen |
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14149 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 3 hours 60 minuten geleden om 18:35 |
|
Nou Tijmen, daar heb ik wel zin. Woon ook nog niet ver van Maastricht. Stuur verdere info maar via een pb.
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |