Telpatroon fantasiesteek |
Reageer
|
| Autheur | |
Nancy Louise
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Telpatroon fantasiesteekPosted: 15 hours 3 minuten geleden om 07:02 |
|
Lieve handwerksters, Ik begrijp iets niet in een telpatroon met fantasiesteek. Hopelijk kan iemand mij het beter uitleggen. Het patroon luidt als volgt: 1e nld.: 2 st. r. samen br., 1 eenv. r. overhaling, 4 st. r., 2st. r. samen br., 1 eenv. overhaling, 4 st. r. enz. 2e nld.: alles av. br. 3e nld.: 1 r. rivierst. door de rechternld. 2 nld. lager tussen de 2 samengebr. st. en de eenv. overhaling te steken, maak 1 r. st. door 1 lus uit te rekken, 2 r. st., 1 r. rivierst. door de rechternld. 2 nld. lager tussen de 2 samengebr. st. en de eenv. overhaling te steken, maak 1 r. st door 1 lus uit te rekken. Nu gaat het niet helemaal lekker bij de 3e nld. Ik brei als volgt in nld. 3 de st. recht, dan steek ik 2 nld. lager tussen die steek in en maak een lus, dan brei ik de volgende 2 steken recht, dan maak ik wederom zo'n lus in de steek waar ik de eerste lus heb gemaakt en brei de volgende steek weer recht. Ik zou dus een grote lus moeten krijgen die naar rechts helt, dan 2 rechte steken daartussen en vervolgens een grote lus die naar links helt. Nu zitten die 2 rechte steken niet echt in het midden van die 2 grote lussen. Het ziet er eigenlijk niet uit. Zie ik iets over het hoofd en doe ik iets verkeerd? Kan iemand mij alstublieft nld. 3 duidelijker uitleggen? Alvast heel erg bedankt! Groet, Nancy
|
|
![]() |
|
Nancy Louise
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 50 minuten geleden om 21:15 |
|
Ik ben er zelf al uit gekomen. Toch nog bedankt voor de tips en vele reactie's! Groet, Nancy
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |