Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

aanpassen patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
annaj View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annaj Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: aanpassen patroon
    Posted: 3 hours 40 minuten geleden om 17:36
Ik ben deze trui aan het maken, want ik wil een trui met knoopjes op de schouders en geen raglan (heeft te maken met wensen voor de persoon voor wie ik het maak). Ik had voor dit patroon gekozen: Start Your Engines! / DROPS Baby 1-5 - Gratis breipatronen van DROPS Design

Ik heb het voor en achterpand af, maar nu loop ik er bij de mouwen tegenaan dat ze erg wijd zijn. En, meestal ben ik gewend te moeten meerderen als ik de boord brei met een kleine type naald, maar bij deze precies andersom. Ik vind de armen veel te wijd worden. Nu heb ik angst dat als ik dingen aanpas, de mouw niet meer past aan het rug en voorpand. Iemand een idee wat ik kan doen?
Back to Top
annaj View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annaj Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 26 minuten geleden om 17:50
ik ben me ervan bewust dat ook de trui nogal breed en ruim is., maar dat heb ik wel geaccepteerd.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 1 uren 41 minuten geleden om 19:35
Ik klik niet op links in dit forum, zeker niet wanneer ze beginnen met "start your engines!" Onder de genoemde naam Drops baby 1-5 kan ik niets vinden 
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns