Help |
Reageer
|
| Autheur | |
Azalea88
Newbie
Lid sinds: 1 uren 17 minuten geleden Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: HelpPosted: 1 uren 13 minuten geleden om 23:50 |
|
Ik snap helemaal niets van de instructies: in elke 2e nld 1x3 s, 1 x 2 s, en 2 x 1 s afkanten?
Hoe moet ik dat voor mij zien? Begin je dan de eerste rij met 3 steken afkanten en de volgende rij niets dan 2 steken afkanten en dan niets en dan 2 steken afkanten? Maar dan had er toch 1x 2 kunnen staan. . Dus dat klopt ook niet. Ik kan dit nergens op het internet vinden dus ik richt mij even tot de dames en heren met enige ervaring. Kan iemand mij te hulp schieten?? |
|
![]() |
|
Liesanne88
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 37 minuten geleden om 00:26 |
|
Het eerste gedeelte klopt wat je zegt. Maar dan nadat je 2 steken hebt afgekant, moet je in 2 naalden nog 1 steek afkanten.
Ik zie het altijd zo voor mij dat het eerste cijfer het aantal naalden weergeeft en het 2e de steken
|
|
![]() |
|
bep
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 34 minuten geleden om 00:29 |
|
er staat : in elke 2de naald 1 keer 3 steken, 1 keer 2 steken, en 2 keer 1 steek afkanten (=maw 1 keer 1 steek, niks en nog eens 1 keer 1 steek en niks).
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |