Vraag over kabels breien op een rondbreinaald |
Reageer
|
| Autheur | |
Kitty L
Newbie
Lid sinds: 6 hours 51 minuten geleden Locatie: Zuid Holland Status: Online Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Vraag over kabels breien op een rondbreinaaldPosted: 6 hours 45 minuten geleden om 15:16 |
|
Beste lezers,
Ik wil het drops patroon Cable Mirage gaan breien maar ik snap het telpatroon van de kabels denk ik niet. Het werk wordt gemaakt op een Rondbreinaald en volgens het Forum van Drops moet ik steeds het telpatroon van rechts naar links volgen. Naar mijn idee draait de kabel dan alleen maar één kant op terwijl op de foto kruisende kabels staan. Is hier iemand die mij kan helpen ? |
|
![]() |
|
Liesanne88
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 4 minuten geleden om 21:57 |
|
Oeh mooi patroon.
Het klopt wel dat je kabels eigenlijk 1 kant op draaien. Pak meer eens 2 dikke draden van iets en en dan sla je de rechter over de linker draad heen. Van rechts naar links. Je linker is nu je rechter draad geworden en deze sla je weer van rechts naar links erover, als je dit losjes herhaalt zie je eigenlijk de kabel ontstaan die ze hier gebruiken
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |