capuchon op vestje bevestigen |
Reageer
|
| Autheur | |
Astridd5
Newbie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: capuchon op vestje bevestigenPosted: 2 hours 32 minuten geleden om 15:15 |
|
Het gaat nog steeds om https://www.hobbydoos.nl/patroon/17475/baby-vest-met-capuchon.
Dankzij jullie support is mijn babyvestje bijna klaar. Best trots met hoever ik al gekomen ben. Alleen nog de capuchon bevestigen en de knopen & gaten doen. Ik hoop dat ik het duidelijk uit kan leggen. Het gaat om de capuchon. In de tekst staat bij afwerking: Sluit de binnenkant van de kap van punt A tot punten B en naai rond de hals (zie merktekens B en C (C=ribbelsteek rand) op de patronen). Maar als ik van A tot helemaal beneden naar B ga, dan hou ik te weinig rand van de capuchon over om zowel achter en voorpand helemaal van capuchon te voorzien. Doe ik iets verkeerd? Hebben hier meer mensen last van? En hoe lossen jullie dit op? Ik leer weer graag van jullie. |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |