Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwie is er al naar disneyland geweest??

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Onderwerp: wie is er al naar disneyland geweest??
    Posted: 02 Augustus 2009 om 15:06

ik heb ff info nodig over disneyland

kan je de 2 parken in 1 dag doen?

moet je elke attractie apart betalen?

wat waren jullie kwijt van bedrag voor een dagje als ik zo nieuwsgierig mag zijn

ik hoop dat iemand al is geweest

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 15:34
Bedoel je in Orlando Florida? Daar ben ik een jaar of 20 geleden geweest en daar had je toen al meer dan één dag nodig voor beide parken. Ik weet echt niet meer wat het toen kostte. Je hebt in ieder geval een gids nodig om te kijken welke attracties je wilt doen en welke je kunt overslaan. Aan parades en shows kwamen we niet eens toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 16:34
het zou parijs worden , maar is het waar dat je elke attractie apart moet betalen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 16:39
Van Parijs weet ik niets, maar toen in Florida betaalde je alleen antree en souvenirs en eten. Je mocht geen eten of drinken bij je hebben. Mannen moesten hun bovelijf bedekt houden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 16:40
Als ik zo even een snelle blik op internet geef via google staat toch op vele plaatsen dat je met één dag niet gaat toekomen. Ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat de Studio's op één dag te doen zijn. Dat het andere park toch enkele dagen nodig heeft. Maar dat hangt er volgens mij ook vanaf wat je allemaal wil doen...

Ben er zelf nooit geweest, maar zou het ooit eens willen doen
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 16:45
Dit vond ik net op de officiële site:
"Het 1 Dag / 1 Park toegangsticket geeft je onbeperkt en gratis toegang tot de attracties, shows en parades (met uitzondering van de Schiettent in Frontierland® en de Videospelletjes-Arcade in Discoveryland® in het Disneyland® Park). "

Dus ik denk dat als je entree betaald, dat je dan ook alle attracties mag doen. Anders zou het wel heel duur uitkomen denk ik, de entree is al rond de 50 euro per persoon...

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 16:48
ik was net met iemand aan het overleggen die tickets had gekocht maar niet kon gaan , en ik zou 2 tickets voor 50 euro kunnen kopen , daarom dak eerst zeker wou zijn . zal een goed moment zijn om me ale stijve spieren eens te laten los schudden
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 16:49
Wij zijn een paar jaar geleden er geweest maar toen was er nog maar 1 park en dat was niet te doen op 1 dag, dan moet je heeeel veel overslaan. Was er wel duur om iets te eten of drinken. Ik zou eens informeren op een reiskantoor, ik geloof dat er tiketten bestaan waarmee je in beide parken terechtkunt maar ben niet zeker.
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 16:49
bedankt voor de info
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 19:22
Hoi, ik ben drie keer in disneyland geweest, 4 dagen in totaal. Ik ben van mening dat je 1 park in 1 dag eigenlijk al niet redt, dus 2 parken lijkt mij erg veel gevraagd. Nee, je hoeft niet voor de attracties te betalen. Zodra je binnen bent, zit je goed. Ik was niet zoveel extra kwijt die dag, alleen aan drinken en een ijsje. Dat vond ik eigenlijk niet zo duur. En souvenirs tja....als je dat leuk vindt dan is dat wel duur maar ik heb maar 1 dingetje meegenomen.
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 19:47
Ben er ook geweest, jaaaaren geleden, toen was er 1 park.
Wij waren er 2 dagen, en zelfs dit vond ik nog best weinig, er is zooooveel te zien en te doen daar!
Weet nog wel dat het eten daar flink prijzig is, of iig, dat vond ik, wij hadden toen 4 broodjes hotdog en 4 cola, en waren al iets van 25 euro kwijt ofzo, echt wel duur.
Maar voor attracties hoefde je toen niet appart te betalen hoor, alleen entree.
Wel stonden er bij binnenkomst mensen die je op de foto wilden zetten, en daarvoor zomaar 30/40 euro vroegen, voor een paar polaroids, dus daar moet je wel mee oppassen.... Maar ik weet niet of dat nog zo is natuurlijk.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 20:04

Ik ben 10 jaar geleden (begin december) Parijs geweest. Cadeautje van het werk dus ik moest enkel het eten betalen. De bus kwam toe om 11.45u en we vertrokken terug om 10.30u ongeveer. Dus slechts een halve dag. Mijn jongste zoon was toen 11 jaar, dus hij was niet geinteresseerd in de sprookjes. Toen de Disneyparade rondging zijn wij niet gaan kijken en hebben we ondertussen diverse attracties kunnen doen op een korte tijd. Om alles te bezichtigen heb je wel 2 dagen nodig.

Nadine 

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2009 om 22:43

ok , nu weet ik eindelijk wat meer, pas op degene die me dat heeft wijs gemaakt van elke atttractie te moeten betalen ....lol

het is toch een land dat je eens een keertje moet gezien hebben he , niet?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2009 om 08:46
Je kunt bij dit bezoekje bepalen wat je de volgende keer allemaal gaat doen en hoeveel tijd je dan nodig hebt. Alvast veel plezier gewenst.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2009 om 10:21
ik ben er een paar jaar geleden geweest. het is in prinsiepe te doen maar dan kun je niet bij de parades kijken. en je moet geluk hebben dat het niet te druk is want dan red je het ook niet. wij hebben toen een schifting gemaakt van atraxies die we niet wilde zoals de kinderafdeling (zo noemik het maar even) dat is echt voor ouders met kleine kinderen. maar je bent dan wel geheel op aan het einde van de dag. als je gaat alvast heel veel plezier.
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2009 om 19:40

Wij zijn 10 jaar en 2 jaar terug geweest. 10 jaar terug waren we 1 dagje en dat was wel kort, maar aangezien we toen een klein kind van 2 jaar meehadden zijn we vooral in het kleine kinder gebeuren gebleven. 2 jaar terug  hadden zo een actie van 3 dagen met overnachtingen (weet niet meer precies wat dat toen gekost heeft). Je betaald inderdaad 1 x entree en en dan mag je overal in.

10 jaar terug mocht je geen eten en drinken mee het park in nemen, dat is nu niet meer. Dus je kan best een flesje drinken en broodjes meenemen (als je het niet erg vind om daar de hele dag mee rond te lopen). Maar ook de prijzen van het eten op het park waren de laatste keer ook lager dan 10 jaar terug.

Wij (gezin met 3 kinderen) hadden echt wel die 3 dagen nodig om alles te bekijken en doen. Waren 1 dag naar dat movie gebeuren maar waren daar niet de hele dat zoet mee, dus ongeveer 2 1/2 dag in het pretpark gedeelte.

Laat op de avond waren er overal maar zeer korte wachttijden en kon je soms zo doorlopen.

odette
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns