Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik zoek een haakpatroon van een dier of

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
maantje85 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 28
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maantje85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2010 om 17:49

hoi,

wat vind je van mijn roze poedel?

Van Pictures

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2010 om 18:04
Het Kitty-patroontje vind ik bijzonder mooi, mocht het iemand naar mij willen toesturen, zou ik héél blij mee zijn.
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2010 om 14:46
is er iemand die dat mooie hello kitty zeemeermin patroon
heeft? ik zou hem graag willen haken
groetjes miranda
Back to Top
biancaatje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biancaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2010 om 15:40

Zou iemand mij het hello kitty patroon kunnen geven of zeggen waar ik het kan vinden, ik wil het graag voor mijn dochtertje maken.

 

gr

Bianca

Lieve groetjes Bianca
Back to Top
vivian12 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivian12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 15:25
hoi hobbydames ik heb het hello kitty patroontje liggen
weet niet of iemand er interesse nog in heeft ??? zo ja
stuur maar een pm
altijd is er wel wat te bedenken
Back to Top
Anneleejn View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 02 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 49
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneleejn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 17:01
Originally posted by breidje breidje wrote:

ik doe nog een poging


<a rel=nofollow
href="http://www.fotopocket.nl">[IMG]http://www.fotopocket.nl/fpimages
/2009/09/08/40964dbfd3ba362f9cf869ef9f8a6851/pea%25baby.JPG[ /I
MG]</a>


beetje dikkere naald en garen, kleuren aanpassen.



Kan je mij dit patroontje eens doorsturen aub?
anneke_en_leentje@hotmail.com
Alvast bedankt
Back to Top
Ria2014 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2014
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ria2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 19:59
graag zou ik het haakpatroon van Hello Kitty met de leuke bloemetjes krijgen voor mijn kleinkinderen! wie kan me er aan helpen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 20:02
Dit topic is gepost in september 2009. Je hebt meer kans als je in de zoekfunctie kijkt of zelf een topic begint in deze rubriek. Er worden foto's getoond van een roze konijn, niet van Hello Kitty, de meeste foto's zijn verwijderd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ria2014 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2014
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ria2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2014 om 23:35
Tinkerbel, zou jij mij nog kunnen helpen aanHello Kitty met al die lieve kleine bloemetjes? mqs.scholtes@ hotmail.com alast bedankt.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 09:09
ria als je nu is even het topic voorstellen leest en je email adres hier snel weghaal, nu kan iedereen het zien en heb je heel veel kans op spam, je ben hier al vanaf 19 april dus zou je een beetje kunnen weten als je jezelf had ingelezen hoe het hier werkt, dit is niet kattig bedoeld maar het is wel steeds vervelend en je ben heus niet de enigste hoor dat iemand wel vraagt maar niet even kijkt hoe het hier werkt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 12:16
En Tinkerbel is al jaren geleden afgehaakt van het forum. Het topic is van 2009. Als je eenmaal eigen bent op het forum kun je beter zelf een topic in Gezocht aanmaken met je vraag om een hello kitty met bloemetjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ria2014 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2014
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ria2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 17:35
a
test
Back to Top
Ria2014 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2014
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ria2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 17:38
wie kan mij helpen aan het haakpatroontje van Hello Kitty met heel veel lieve bloemetjes?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 18:42
Ik bedoelde een eigen topic met een nieuwe kopregel. Er zijn toch al niet veel actieve forumleden meer en die gaan echt niet naar oude koeien kijken, die opgevist worden. Bij deze rubriek Gezocht kun je linksboven "Nieuw onderwerp" aanklikken. Bij elke andere rubriek trouwens ook.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ria2014 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 April 2014
Locatie: den haag
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ria2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2014 om 22:59
hoi vivian, beter laat dan nooit,maar ik wil toch een poging wagen: heb je heelmisschien het Hello Kitty patroontje met al die lievekleine bloemetjes voor mij ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2014 om 09:06
In de ledenlijst staan 5 vivians, één newby is het laatst geweest in januari van dit jaar, de andere zijn lang geleden afgehaakt.

Het vervelende hier op het forum is, dat mensen lid worden om één patroon te halen en dan nooit meer terugkomen. Anderen blijven wel langer, maar verdwijnen toch ook na verloop van tijd. We hebben meer dan 6000 leden volgens de administratie en gemiddeld zijn er overdag een stuk of 5 ingelogd voor een paar minuten.

Daarom is het echt nodig om bij Even voorstellen te kijken, je voor te stellen, het WELKOM te lezen en dan toch maa een eigen topic aan te maken met"Gezocht Hello Kitty met bloemetjes. Anders krijgt dit topic steeds meer bladzijden, terwijl de bezitters van het patroon in dit topic er niet meer zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns