Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBen heel stout geweest....

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2009 om 14:49
En wat heb je besloten??
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2009 om 17:52
Ben inderdaad ook wel benieuwd. Kan je het nog terugsturen? Tis zo zonde om een vest te hebben wat niet je favoriet is. Anders kan je het misschien verkopen via marktplaats. Maar ja, dan krijg je er wel veel minder voor als je betaald hebt waarschijnlijk.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2009 om 22:31

Hoi hoi, hier even een snel berichtje van mij (sorry, ben een beetje druk, ben bekaf en ga zo naar mijn bedje)....  Allereerst heel erg bedankt voor jullie adviezen!!! Heb vanavond mijn moeder gesproken en die komt zaterdag voor de verjaardag van onze jongste zoon. Waarschijnlijk neemt zij het pakket van me over en als zij de kleuren ook niet mooi vindt, neem ik contact op met de dame waarvan ik het heb gekocht.

Wordt vervolgt

Groetjes
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2009 om 01:10
Nou ben benieuwd houd ons op de hoogte.. Enne als je moeder hem wel gaat breien, wil ze dan wel een foto laten zien als ie af is, ben zo benieuwd, vooral hoe hij staat.  Veel liefs en alvast gefeliciteerd met je zoontje!
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 10:40

Zo, de verjaardag is achter de rug en mijn moeder vond de kleuren heel erg mooi en ze heeft dan ook de kit overgenomen..... pffffff gelukkig maar  Ben ook heel benieuwd hoe hij wordt.

Er gaat wel een mailtje over naar de mevrouw waar ik hem gekocht heb. Vind het niet kunnen dat verschil in kleur en als je leest hoe het patroon geschreven is, dan begin ik helemaal te trillen. Zo'n dure kit en het patroon is als het ware maar half beschreven. Op een gegeven moment zeggen ze "en dan het volgende deel omgekeerd breien" Ja zo kan ik ook patronen schrijven, maar duidelijker wordt het er niet op

Gelukkig is het dilemma nu opgelost

Groetjes
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 11:48

Gelukkig maar dat je moeder hem overneemt, en inderdaad, gewoon even een mailtje sturen.. Want het is natuurlijk helemaal niet leuk, zit je er zolang over na te denken valt het best tegen..

Ik had een boekje gekocht (gelukkig best goedkoop) maar verheugde me er zo op, omdat ik dan dieren kon haken. Stond er gewoon: Haak een cirkel met een diameter van (..) cm, haak twee driehoeken, etc.. Ik dacht, ja zo kan een ieder boeken uitgeven...

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.390 seconden.
Lang Yarns