Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotengeen kerstmarkt! :(

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Onderwerp: geen kerstmarkt! :(
    Posted: 21 Oktober 2009 om 13:45
Er zijn zoveel hobbydoosjes met een eigen website. Is het niet een idee om een site te maken (eventueel met hulp van een ervaren hobbydoos website bouwer) en gewoon het hele jaar door je knuffels te kunnen verkopen. Je kan het uitgebreide verhaal van je meisjes en je vrienden erop zetten, het verhaal van alle lieve hulpdoosjes, en natuurlijk mooie foto's van alle producten. mensen maken geld en verzendkosten over en jij stuurt het product naar ze op. Wat denken de anderen? Zou het werken? Of leef ik nu teveel in een droomwereld???
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2009 om 11:08

hoi tony, krijg net bericht dat er zeer waarschijnlijk geen plek meer is, dus abraham vallen we niet lastig, hihi! Wens hem proficiat!

de volgende markt is april, en dan zal ik er waarschijnlijk wel bij zijn!

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2009 om 09:26

Hoi Chrisje,

als het je lukt om half Nov. op die markt te staan, dan zal ik John wel zo ver krijgen, dat hij de spulletjes die ik gemaakt heb naar je toe brengt, van te voren.

Het weekend van 15 Nov. zal hij niet kunnen komen om te helpen ...... want dan wordt mijn manneke zelf 50 jaar  ..... onze Abraham . Oei ik word oud .

TONY
Back to Top
merino View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 97
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2009 om 01:31
Dag Lidia:
Wat jammer dat de kerstmarkt niet door gaat. Ik hoop dat je een oplossing kan vinden.
Heel veel succes.
Groeten,
Merino
Ik brei in Canada
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2009 om 10:03

hoi lidia, ja ik ken het gebeuren van de garage sales, mijn nichtje (net terug uit Australie) vertelde er over; helaas komt hier in dit slaperige straatje niet echt volk voorbij...  Ik vrees dus dat ik hier alleen voor mijn deurtje zou zitten koekeloeren...

Ik hoor donderdag of er een plek is op de rommelmarkt bij mijn schoonouders in de buurt. De meeste dingen die me de moeite lijken zijn helaas al volzet. Maar voor volgend jaar dus wel al veel ideetjes voorbij zien komen! Ook via de gemeente een paar goeie dingen gevonden voor een volgende keer... We gaan dus niet opgeven, maar misschien wel moeten uitstellen... Maar eerst nog even tot donderdag wachten voor die markt half november, hé!

 

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2009 om 01:05

O Chrisje wat lees ik nu, wat vreselijk dat het niet door kan gaan, hebben jullie geen buurthuizen waar je misschien kunt gaan staan.

Of misschien gewoon bij je huis, ik weet niet of dat mag bij jullie, maar hier mag je gewoon wanneer je maar wilt van alles verkopen. Ze noemen dat Garage Sale. Zou leuk zijn als jij dat ook kon doen, dan maak je een mooi bord met Garaga Sale en dan het doel er bij waar de opbrengst voor is. Volgens mij verkoopt dat heel erg goed. Als we dat hier doen dan zetten we de borden al bij verschillende straten neer, voorals daar waar veel mensen rijden, die slaan dan altijd meteen af om langs te komen.

Ik hoop echt dat er een oplossing komt voor je hoor.

Groetjes, Lidia

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2009 om 19:02
WAT EEN VERVELENDE TOESTAND.
WEET ZEKER DAT ER WEL EEN GOEDE OPLOSSING KOMT.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2009 om 10:04

daisy, die goede doelen kennen we hier ook, hihi! helaas kennen de scholen me ook al, proest!  Heb op de scholen van de kinderen zo'n dag gedaan, heel tof was dat!

Ja Tony, zou goed zijn, hé!

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2009 om 09:26
Als het een zomer kraam wordt ..... zo rond de tijd dat de mensen hun vakantie geld beuren, scheelt ook wel vaak in de opbrengst  ..... dan ben ik misschien wel ver genoeg hersteld dat ik ook kan komen helpen. ja,ja,ja !!!!!
TONY
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2009 om 20:31

Hoi Chrisje, vervelend dat de kerstmarkt niet wordt georganiseerd. Als het alleen om geld gaat, in Nederland willen gemeenten nog wel eens bijspringen.

Zie dat je al veel tips hebt gekregen, maar een ander idee is, misschien ook wel heel Nederlands, maar middelbare scholieren moeten hier zo af en toe vrijwilligerswerk doen en organiseren dan vaak in school een goede doelen dag. Als jij jouw werk eens bij een middelbare school in de buurt promoot, misschien willen zij dan jouw doel wel uitkiezen of is dit in België niet gebruikelijk?

Je zou dan zelf ook met je spulletjes kunnen staan en dan vang je dus dubbel, de opbrengst die de kinderen weten te maken en je eigen opbrengst. En reken maar dat de kinderen weten te cashen. Eerst moet je als ouder dus allerlei etenswaren inkopen bij de dure super en vervolgens wordt je uitgenodigd door je kind en mag je betalen voor hetgeen je zelf hebt ingekocht. De eerste goede doelen dag die ik op de middelbare school van mijn kinderen meemaakte leverde volgens mij zo'n euro 2.000,00 op.

Ik hoop dat je in ieder geval je project kunt voortzetten.

 

groetjes Daisy
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2009 om 12:47

doe ik tinah!

Back to Top
Tinah View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 01 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 55
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2009 om 10:45
Lieve Chrisje,
Natuurlijk is het super jammer dat je ineens niet op je vertrouwde Kerst plek de mooie knuffels kan verkopen. Ik vond het zo'n allemachtig mooi initiatief. Maar er is zoveel verandering gaande in de wereld, we moeten wel mee. En dat kunnen we ook. Zie het als een kans op vernieuwing en solidariteit. Met zoveel steun van de forumdoosjes moet hier wel iets nieuws en moois uit groeien. Maak een ideeenlijst van alles wat je aangedragen wordt. Daar komt echt wel een goed plan uit. Niet getreurd hoor! Tinah
Help Kyaliwajjala door haken armoedevrij te maken
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2009 om 10:08
ja, klopt! die braderijen en zo... wij hebben de meeste in de zomer hier in de buurt... Moet wel een klein beetje in de buurt blijven, zodat ik het thuisfront nog wat kan in de gaten houden...  Maar voor volgend jaar lijkt me dat geen probleem, dan kan ik het wat beter op voorhand plannen allemaal!
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 21:45
Hoi Chrisje,

Maar er zijn toch vast wel veel braderieen enzo te vinden :-), volgens mij wordt er in iedere stad rond kerst wel wat georganiseerd, of een gewone markt. Ik woon in het Noorden van Nederland dus veel hulp kan ik helaas niet voor je zijn, maar blijf zeker het in de gaten houden!!!!

En als het niet doorgaat dan maar wat geld over maken, ik kan niet heel veel missen maar als iedereen wat stort zal het toch zo een flink bedragje zijn.

Veel liefs!!
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 19:09
tjee, wat sneu..... maar niet de moed laten zakken aub
wil    
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 17:33

bedankt voor alle ideetjes! Er is al een deel hier aangekomen, maar er was ook nog wat onderweg van hobbydoosjes die het nog gaan opsturen. Ik heb nu ongeveer twee tafels vol maar daar komt dus nog bij...

Het zijn vooral knuffeltjes, net zoals vorig jaar en leuke hebbedingetjes en zo...

Kerstmarkten zijn hier niet zo veel, toch niet waar volk op af komt. Maar ik dacht voor volgend jaar aan een dorpsdag of zo... Die zijn vooral tijdens de zomerperiode, dus weer iets helemaal anders... maar ik vind het zo tof dat iedereen direct moed inspreekt, ik ga dus niet bij de pakken (dozen, hihi!) blijven neerzitten...  

 

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 17:04
Ik hoop dat jullie een oplossing vinden
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 14:16
Ik heb je een suggestie per pm gestuurd, ik hoor het wel
Groeten Jacqueline
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 13:06

wat jammer dat hij nu niet doorgaat en vlg mij heb ik al zoveel hier voorbij zien komen dat jij je huis al wel bijna vol moet hebben staan.

maar ik lees ook hier dat er al veel dingen bedacht zijn en dat je weer moed krijgt om het misschien anders aan te pakken.

ik wil je dan ook veel succes wensen en ik zal voor je duimen dat je ondanks deze tegenslag je die meisjes toch weet te helpen.

 

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 12:09

Wat jammer, zeg, maar heb goede hoop dat er wel een oplossing te vinden is.

overal worden er in die tijd natuurlijk kertmarkten georganiseerd. Er is vast wel ergens een kraam te vinden!

zoniet dan wil ik ook best financieel mijn steentje bijdragen, misschien niet hele grote bedragen, maar alle euro`s helpen toch!!

hoe is het verder met je spulletjes, had je al wel een kraampje vol? of moet er nog hard gewerkt worden als het toch lukt een kraampje te bemachtigen.

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns