Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenSpruw :( update p3

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 17:05
heel veel beterschap in jullie lappenmand
quality=
Back to Top
Wolvenlied View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 November 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 17
Direct Link To This Post Posted: 18 November 2009 om 21:17
Oei, veel beterschap aan de kleine. Mijn zoontje heeft dat ook een keer had. Hij kreeg orale daktiran dat we na het eten op zijn fopspeen smeerden.

Het is wel ambetant maar kindjes komen ook van alles tegen. Wacht maar tot zijn eerste verkoudheid als hij nog niet eentje heeft gehad. Ze zien er ook veel van af maar ze komen er nog snel door. Babytjes zijn sterk
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 20 November 2009 om 18:25
Ik weet het gewoon nog niet. Manuel is nog net geen half jaar. Dus zouden wij in aanmerking komen. Eind november hoopt Manuel 6 maanden te zijn. Ik denk dat hij dan alsnog een oproep krijgt. Maar de prik is ook niet helemaal risicovrij. Dat vind ik ook wel een beetje eng. Wij hebben voor Manuel met vijf weken een miskraam gehad. Dus ook wij weten hoe het voelt om een kindje te verliezen. Ik denk er nog steeds over na. Voor mezelf weet ik dat ik het makkelijker zou kunnen hebben wanneer Manuel iets van de griep over zou houden dan wanneer hij iets zou krijgen van de prik. Tenslotte zouden wij dan voor de prik hebben gekozen zonder dat we wisten of hij ziek zou worden. Overigens is en bij ons op school en bij Marco op zijn werk de mexicaanse griep aanwezig. Wij zouden het logischer wijs al lang gehad moeten hebben. Allebei zijn we volop met mensen in aanraking geweest die de griep hebben gekregen. Maar tot nu toe is op een beetje snotterigheid na nog niets aan de hand geweest.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Direct Link To This Post Posted: 21 November 2009 om 21:36
Even een update :)

Afgelopen vrijdag ben ik weer naar de dokter geweest. Zijn billetjes waren nog zooo ontzettend stuk, drinken ook nog steeds waardeloos, en hij kwam ook onder de eczeem te zitten.
En idd, het is eczeem, we hebben daar een creme voor gekregen. Voor zijn billen ook nog een extra creme erbij, en dat begint nu eindelijk een beetje op te knappen, maar ligt nog steeds helemaal open.
Zijn mondje werd wel beter zei de dokter, maar sinds vandaag is het gelletje voor in zijn mond op, en hij drinkt nog steeds niet zoals ie deed voor de spruw.
Dus, maandag maar weer even bellen hoe nu verder....

Ikzelf knap weer op gelukkig, dus dat is fijn. Nu zijn JJ en Daniël aan het hoesten... Hopen dat het niet doorzet.

Dikke knuffel!!
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 21 November 2009 om 21:38

Och meis het is toch wat bij jou daar!!
Nou heel veel beterschap voor JJ en Daniel.

Vervelend dat je babytje nog steeds niet drinkt als voor de tijd. Staat er niet op de tube hoelang je het mag gebruiken?

Back to Top
Margje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2008
Status: Offline
Points: 482
Direct Link To This Post Posted: 22 November 2009 om 12:10

Wat vervelend allemaal. Ik hoop dat jullie allemaal snel weer gezond zijn.

Margje

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Direct Link To This Post Posted: 22 November 2009 om 16:38
beterschap voor jullie allemaal
groetjes Thea
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 23 November 2009 om 10:05
Gelukkig ben jij weer op de been. Dat is fijn. Zo los je elkaar een beetje af. Wat ontzettend vervelend dat het nu niet oplost met de spruw. Ken je gentiaan violet? En kokosolie? Manuel en ik hadden het meeste baat bij kokosolie. Dat is gewoon te koop bij de reformwinkel. Het is soort boter, maar je kan het opsmeren. Ik durfde het alleen niet in Manuels mondje te doen. Al kan het geloof ik wel. Maar dat moet je even goed nazoeken. En door iedere was een flinke scheut azijn in het wasverzachterbakje. Dat dood de schimmel. Molkosan en bosbessensap helpen trouwens ook. Vaak gaf ik Manuel tussendoor een beetje bosbessensap. Vooral omdat hij zo onrustig dronk en zo vaak kleine beetjes wilde.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 23 November 2009 om 12:53

Veel sterkte in je mini ziekendhuisje!

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns