Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEr zijn grenzen !!!

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2010 om 12:41
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Dus voel je je schuldig: dan ben je dus niet de schuldige! 


Dat klopt echt helemaal.

Zelf ben ik ook een hamster, maar er is ZO veel, echt ZO gigantisch veel, dat ik ECHT alleen de krenten uit de pap haal. Met alles wat ook maar een beetje leuk lijkt verzamelen ben ik al HEEL snel gestopt. Het moet nu extreem leuk zijn, goed geschreven (qua patroon) en goed ingescand, en bij voorkeur niet illegaal in de zin van dat het eenvoudig ergens te koop is. En met alleen al die voorwaarden, heb ik zelfs geen flauw idee meer van wat ik allemaal precies bezit. Plus die honderd bladwijzers en favorieten, en mijn favorietenlijst op Ravelry,en die enorme stapel antieke Ariadnes hier.....affijn, en dan NOG maak ik meestal dingen zonder patroon. De inspiratie echter is bij vlagen ook onbetaalbaar.
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2010 om 15:57
ik verzamel zelf ook maar ik bedank wel altijd (volgens mij ben ik wel een paar keer vergeten). ik probeer ook iedereen te helpen maar geen nieuwelingen, laten hun maar eerst bewijzen dat ze ook op het forum blijven, daar heb ik namelijk al te veel mee gemaakt dat ze dan nooit meer komen. laats was er iemand die in 2006 was geregistreerd en nog maar 38 berichten had en nog om patronen vroeg ook, nou die geef ik dan niks.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2010 om 16:57
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Het grappige is dat mensen die reageren op dit soort berichten nooit de schuldigen zijn. Maar zich wel altijd schuldig voelen. Degene die het hebben gedaan hebben zo'n plaat voor hun kop dat ze het niet eens begrijpen. Ze hebben totaal niet door dat hun gedrag misschien wel eens lastig zou kunnen zijn voor een ander. Dus voel je je schuldig: dan ben je dus niet de schuldige! Enne patronen verzamelen mag hoor. Ik heb er ook een heel aantal van internet geplukt. En ik zal ze echt niet allemaal gaan maken. Maar sommigen zijn zo leuk, zo lief, zo mooi. Die moet je gewoon hebben. Alleen al om heel veel naar te kijken.


sluit ik me bij aan.
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 380
Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2010 om 21:11

Soms denk ik wel eens dat ik op de verkeerde planeet zit. Maar wil vandaag,voor de kleuren van de tas,kijken.Ook al heb nog zo veel wol in huis,natuurlijk niet de kleuren die je wilt hebben.Verder ben ik heel de dag druk.

 

 

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2010 om 22:48
***

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2010 om 10:02
*aangepast*

Groetjes Marije
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2010 om 11:51
Jammer, Ik vind dit juist zo'n behulzaam forum. En ja, ik ben een echte kreeft. Heb dus een enorme verzamelwoede!!! En geniet echt van alle leuke patroontjes. Heb ze alemaal in een mooi ordner gestopt en kijk er af en toe in. Echt genieten!!! Wil wel meer maken, maar soms is het moeilijk om de fut of zin of de tijd er voor te vinden. Naar aanleiding van de suggesties van mensen om zich eerst voor te stellen, heb ik ook eens gezocht, wat ik in 2007 geschreven heb. En wat schetst mijn verbazing. Sta er helemaal niet op. Weet wel zeker dat ik dat destijds gedaan heb. De hele maand febr. en maart 2007 staat er niet op!!! Nu dan alsnog maar weer even gedaan. En voor wat betreft het doorsturen. Je hoeft het toch niet door te sturen??? Soms is het ook fijn als je weet waar je een patroon kunt vinden. Ik heb al een paar boekjes gekocht, maar vind ze zelf wat tegenvallen. En natuurlijk is het niet vanzelfsprekend dat je een patroon krijgt. Ben toch al verbaast (en blij) dat hier ontzettend veel doorgestuurd wordt. Een bedankje is dan wel het minste wat je kunt doen. Hoop wel dat dit forum leuk blijft!!
vrioom
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2010 om 12:38
he dine... kan alleen maar zeggen je hebt gelijk en soms moet je ff je frustratie melden
ik ken dat wel  whahahahah
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2010 om 13:36

Hele lijsten vragen? En dan nog dreigen ook?

Ik ben beginneling, vorig jaar lid geworden maar nu sinds een paar weken echt actief. Ik vind het geweldig hier, dat mensen bereid zijn om anderen te helpen is super, we mogen blij zijn als iemand de moeite neemt om een patroon op te sturen, laat staan vertalen. Ik denk dat mensen niet half beseffen hoeveel tijd daarin zit.

Via dit forum (of uit mijn hoofd) kom ik aan patroontjes, zoek vaak via de link en heb dit weekend een duits talig patroontje geprobeerd. Misschien vraag ik nog wel eens iets maar dan wil ik zeker weten dat ik het ook maak. Probeer dat maar niet te veel aan te trekken hoor, hobbyen is veel te leuk om te laten vergallen.

 

groetjes Annelies ;)
Back to Top
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 329
Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2010 om 14:46

Dat is wel heel erg brutaal idd om een hele lijst te vragen.
Sommige mensen denken geloof ik niet na hoe brutaal en onbeschoft ze over komen.
Ik hamster ook wel patronen maar eigenlijk meer van borduren hihihi.
Maar ik vind op zn minst dat men toch een bedankje moet schrijven.
Ik heb het gelukkig nog niet me gemaakt hier de mensen hier zijn erg vriendelijk en dankbaar en ook heel behulpzaam met hulp als je der niet uit komt en met patronen delen.
Laat je dag niet vergallen door zon brutaal mens berichie gewoon in de prullenbak gooien en niet op reageren.

Groetjes Kim
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2010 om 15:35
Volgens mij komt het HELAAS in iedere club voor en ook in de maatschappij om je heen ... de IK-cultuur viert hoogtij en als het maar gratis is
Claire en ik hebben jarennnn een club gehad om animaties te (leren) tekenen/maken.
Inbreng was er nauwelijks maar 'gehaald' en 'gestolen' (copyright en watermerk uit een animatie prutsen en er glashard je eigen naam in zetten) werd er zat. 5 trouwe leden uitgezonderd, maar hoeveel leden we in die jaren geregistreerd hebben zijn niet te tellen
We komen nog steeds wereldwijd ongevraagd ons (al dan niet verbouwde) werk tegen.
Sta er maar ver boven want het is gewoon geen hoge bloeddruk waard.
Ik zal altijd daar waar ik kan delen ook al ben ik pas aan het haken (maar wel fanatiek ) en heb respect naar iedereen toe. Hoe leuk is het niet wat te creeeren en dat te kunnen delen met anderen
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2010 om 09:03

Ik lees dit nu pas en weet nog dat ik een heel mooi patroon van een vlinder vroeg MAAR NIET KREEG  ik zie digene hier ook niet meer.

 

Ik probeer ook zoveel mogelijk te helpen maar ontwerp ook zelf af en toe zo ook de theemuts en daar word ook gelijk naar gevraagd maar ik heb geen patroon en dan houd het op he?

 

groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2010 om 09:27

Hoi Corrie,

Je had de vlinders aan mij gevraagd. Via de mail was het bestand voor jouw ontvangst te groot. Heb toen urenlang op internet zitten zoeken naar de link en deze op het forum geplaatst. Deze kon je toen niet vinden. Daarna geprobeerd via Yousentit, ook geen succes. Ik had daarna mijn eigen bestand uitgeprint en de vlinders op mijn werk laten scannen en in gedeeltes (7 stuks) naar je doorgestuurd. Kreeg geen reacties meer van je terug. Blijkbaar heb je ze nog steeds niet. Sorry, ik heb mijn best echt gedaan.

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2010 om 18:24

Miep voel je niet aangesproken ik ben een p.c idioot en snapte er niets van , hij kwam eigenlijk van iemand uit belgie weet je

 

groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2010 om 18:44
Sorry, maar ik denk dat het ook niet de bedoeling is dat je patronen MOET geven, het mag geen verplichting zijn.

Ik herinner me ook een prachtige vlinder (maar dat was van een lid uit Nederland) waar iedereen naar vroeg....

Ik vind dat zij zelf beslist of ze het wil delen en in dit geval dus duidelijk niet, maar ik vond wel dat ze dat had kunnen zeggen : sorry neen....dan was het bedelen ook meteen gestopt......maar ja, misschien durfde ze niet......waarvoor alle respect.

Ik heb ook patroontjes die ik nooit zal ronddelen....waarom ????
Omdat de personen waarvan ik ze gekregen heb uitdrukkelijk gevraagd hebben om ze nooit op gelijk welk forum rond te delen....ik respecteer die vraag en zal dit dus  ook nooit doen !
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2010 om 12:04
Ik vind ook dat het vrijblijvend moet zijn, ik kom nu vaak maar kort langs het forum en soms kom ik er helemaal niet aan toe door privezaken. Vandaar dat ik nu gewoon vaak achter de schermen dingen stuur, want als ik de een wat aanbiedt komen er vaak zoveel verzoekjes binnen en dat lukt me op het moment echt niet allemaal, sorry daarvoor.

Groetjes Marije
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns