Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haakpatroon knuffel

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 21:11
BedanktSarabi09, hij is binnen
Back to Top
vivke1959 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivke1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 11:28
mag de babypop met uitzet ook in mijn boxaankomen ajb
hij/zij is zoooooooo cute en vast niet TE moeilijk voor deze beginner
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 12:42
grag ook naar mij sturen aub
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 907
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 12:12
Smile
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2012 om 16:51
Originally posted by wrote:

grag ook naar mij sturen aub

nee dat doen we niet, geen mailadres geen patronen.
lydia wijsbroek
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Juli 2012
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 08:39
oh die is ook zo leuk. Het is echt niet eerlijk.... te weinig tijd en zoveel leuke patronen!!!
 
Maar zou ik deze ook mogen ontvangen?
 
Alvast bedankt
 
groetjes
 
karen
Back to Top
Eeki View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 November 2013
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eeki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 21:16
Hallo
Als het patroon nog beschikbaar is zou ik deze graag willen ontvangen. Er komt namelijk een kleintje in de familie.

Alvast bedankt en groetjes Eeki
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 21:32
als je een patroon wilt ontvangen, zal je wel eventjes je mailadres in je profiel moet zetten anders kan niemand je wat zenden. dit doe je zo :
linksboven op 'member control panel' drukken,
klik dan op 'bewerk profiel',
scroll dan zachtjes naar beneden tot je 'windows live messenger' ziet staan,
plaats daarnaast je mailadres
onderaan 'update profiel' niet vergeten
klaar :-)
alleen ingelogde hobbydoosjes kunnen dat mailadres zien hoor en je iets toezenden :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 21:34
trouwens dit is een oude topic, ik vrees dat deze niet meer actief is...
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Eeki View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 November 2013
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eeki Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 21:42
Oke bedankt voor je reactie lollibol volgens mij is het gelukt

Groetjes Eeki
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2013 om 21:45
ja hoor :-) is gelukt!!!!
nu nog hopen dat er iemand van de leden dit patroon nog voor je heeft, helaas ik heb het niet....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 14:14
Sluit me aan bij de rij, heb je ook wat gestuurd.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
gevy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2013
Locatie: wiekevorst
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer gevy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 14:39
Mag ik mij er ook bij aansluiten. Er worden de volgende maanden nog 2 kleintjes vewacht in de familie. Ook ik moet de volgende 2 maanden rusten na mijn operatie van volgende week.
Alvast bedankt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2013 om 16:59
Misschien zijn de ontvangers van het patroon het ook alweer kwijt. Heel vaak vragen mensen in een opwelling of ze het ook mogen ontvangen en dan raakt het ondergesneeuwd of de computer crasht. Je zou beter op google kunnen zoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns