Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

100 bloemen om te haken en te breien

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2010 om 09:44

Ik hou me aanbevolen. Graag het totaalbedrag doorgeven dan kan ik het meteen overmaken. Als je mij je rekeningnr. PM dan stuur ik je mijn adres daar door. Ik woon dicht bij Utrecht maar loop zeer moelijk, dus kom nooit op dergelijke festijnen.

groetjes en alvast bedankt.

vrioom
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2010 om 12:06
Het zit al in een envelop van Tons online stripshop, het is geen groot boek, maar het heeft een raar vierkant formaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2010 om 19:18
Dat wil je niet geloven. Ik kreeg een PM van vrioom over dit boekje en in het reclameframe van de hobbydooswinkel stond hetzelfde boekje. Blijkbaar leest Renske niets van wat we hier kletsen, anders had ze toch wel kunnen zeggen dat ze het boekje zelf in de verkoop heeft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2010 om 13:50
In onze De Slegte liggern er op dit moment 13 exemplaren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
iekje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2010 om 19:22

 

ik heb het deze week via librero besteld en had het binnen drie dagen in huis.

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 20:05
Ik weet niet of iemand dit boek nog zoekt? Maar bij de Pipoos verkopen ze dit boek ook.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 11:32

had iemand van dit boek niet een link?? en zo ja is die in het nederlands?

dat wil ik eerst proberen voor ik het boekje koop

 

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2010 om 20:46
Wel een link, geen Nederlandse 
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2010 om 18:35
Bij de witte boekenmarkt zijn ze nu in de aanbieding. Ik dacht dat ik er 7 euro voor betaald heb.
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2011 om 13:23

 Als je geen moeite heb met Engelse beschrijvingen dan kan ik je de Engelse uitvoering aanraden. De Nederlandse vertaling is zo hier en daar, met eerbied gezegd, nogal krom en onbegrijpelijk.
Groetjes, Catherine.
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 694
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2011 om 14:03
Hallo, heb het vorige week nog bij renske besteld. Vond ik wel zo leuk als je
ook op het forum zit. Ik had het ook snel in huis. Leuk boek.

groeten, mafke
Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2011 om 23:08

Ik heb dit boek zondagavond bij Bol.com besteld en hoop het morgen binnen te krijgen

Groetjes Corrina

Back to Top
cienflores View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cienflores Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2011 om 13:14

Het boek is heden 28 juli 2011 gewoon verkrijgbaar bij Hobbyvoordeel een dochteronderneming van Boekenvoordeel/Euroland voor handwerken voor Euro 7,95.

Voor meer info: http://www.euroland.nu/hobbyvoordeel/

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2011 om 20:23
Ja die hebben veel leuke boeken, o.a. de Breibijbel, ook een aanrader, en bestjesboeken. Ook leuke doosjes kralen op het moment en rolletjes lint voor 1 euro, 4 kleuren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns