Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbeginner met opstartproblemen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Angela View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Januari 2006
Status: Offline
Points: 1
Direct Link To This Post Onderwerp: beginner met opstartproblemen
    Posted: 02 Januari 2006 om 09:35

Hoi, ik ben kortgeleden begonnen met haken en kom contstant dingen tegen die ik niet begrijp. Ik heb een boek gekocht met 200 steken en uitleg voor beginners, maar ook die kan me deze keer niet helpen.

Het is waarschijnlijk erg simpel, maar je moet het maar net weten. Het gaat om het volgende;

Ik ben een konijn aan het haken en ben nu met de romp bezig. Bij de omschrijving staat: Een ketting van 30 l. opzetten, aan weerszijden van de opzetketting haken en aan elk uiteinde 2 l. haken (erz ijn 62 st. in de 1e tr). Alle trn beginnen met 1l., en alle trn sluiten met 1 hv in de beginlosse.

Ik neem aan dat ik in het rond moet haken, dat heb ik eerder gedaan, wat ik NIET begrijp is het eerste gedeelte (aan weerszijden....)

kan iemand mij helpen??

 

 

Back to Top
Katrien View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Oktober 2005
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 18
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2006 om 10:06
Hoi,
aan weerszijden van de opzetketting haken wil zeggen :
uw werk niet draaien op het einde van de toer, maar aan de andere kant van uw opzetlussen verder haken.
Je haakt als het ware in het rond, waarbij de rij opzetlussen in het midden blijft. Men haakt zo altijd in dezelfde richting.

Groeten, Katrien
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns