Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hobbykadoos.nl

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sabinekke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sabinekke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 18:57

Hallo,

Ik heb voor mijn schoonmoeder 11-9 2011 een beer besteld, die ze graag wilde maken voor haar a.s kleinkind. Ik ben namelijk in verwachting .

Toen ik 3 dagen later nog niets binnen had, heb ik deze mensen de 19de maar eens gemailt over waar de bestelling bleef en of het uberhaupt leverbaar was, die beer.

Ik heb tot op heden nog niets gehoord en wel betaaald via IDEAL.

Dit is totaal geen service en ik ga proberen om de overboeking via IDEAL dus ongedaan te maken, want weet dat het ergens wel kan.

Wou graag weten van degene die deze topic heeft geopent of zij inmiddels haar bestelling al had gekregen zoals ze hebben belooft.

Groetjes Sabine

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 20:45

Hoi Sabine, Marinda is al een aardig poosje niet meer hier geweest. Ik weet niet of ze nog meeleest. (anders krijg je vanzelf en reactie) Maar denk dat je van haarzelf niets hoort. Misschien kan je haar via de mail bereiken via haar profiel?

Succes en hopelijk lukt het om de overboeking ongedaan te maken.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Sabinekke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sabinekke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 22:07

Ja ben er al achteraan geweest, en kreeg te horen dat de bank het eventueel KAN proberen. Die sturen dan max. 2 brieven om dat geld terug te storten, en als daar geen gehoor aan gegeven wordt, geven ze de gegevens vrij van die persoon, zodat "anderen" (ik dus in dit geval) verdere stappen kunnen ondernemen, zoals bvb: aangifte, etc, etc. Maar dat kost me dan wel € 24,= En geen garantie dat ik mijn geld dus terug krijg.

Heb nog wel een keertje gemailt met die mensen en kreeg waardrempel een mail terug, ja met dezelfde bullsh*t die ze hebben geplaatst op de website bij mededelingen. Mijn man heeft een mailtje gestuurt dat hij het niet netjes vind dat ze gewoon kopieeren/plakken en niet de moeite nemen om een persoonlijk berichtje te versturen.

En dus per direct wil weten hoe het zit met onze bestelling.

En anders maken we er gewoon werk van, want er zijn er meerderen de dupe van geworden.

Back to Top
marinda View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 06 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 496
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marinda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 12:28
hallo
ik ben inderdaad al een tijdje niet online geweest, heb het veel te druk met
mijn kleine meid. maar af en toe lees ik nog mee hoor.
maar ik heb de bestelling na heel lang wachten toch binnen gekregen maar
ik ga er echt nooit meer iets bestellen. een leer voor de volgende keer\
groetjes marinda
alles kunnen we leren. (hoop ik)
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 14:15
Hoi Marinda, fijn even wat van je te horen. En ik begrijp helemaal dat je het druk hebt met je gezin. Fijn dat je het toch binnen hebt gekregen. En heel veel geluk met je kleine meid.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Sabinekke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sabinekke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 21:21

Hoi Marinda,

Idd heel erg fijn om te horen, wij zijn er ook vast en zeker nog niet klaar mee. Heb iig hun adres gegevens al achterhaalt, dus dat jkan nog iets worden ;)

Ik had je al een PB gestuurt.

Groetjes Sabine

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 09:49
Hopelijk is de beer nog binnen voordat de kleine is geboren...

Ik zie op diverse blogs en fora dit soort berichten voorbij komen over deze webwinkel...

Misschien iets voor Tros Radar ofzo?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 09:51
L.s.,

~Wij gaan onze met bloed zweet en tranen de zaak opgebouwde zaak waar we zo trots op zijn na tropen jaren wegens omstandigheden o.a. ziekte (er werken hier enkel mensen met een (arbeids-) handicap), drukte, personeelsgebrek en bij gebrek aan voldoende bestellingen de minder goed lopende hobby afdelingen afbouwen, andere afdelingen juist opbouwen. Dit kan even duren en voor wat vertragingen zorgen..

U ontvangt als U besteld heeft nog de betreffende artikelen danwel als U volgens de voorwaarden geanuleerd heeft Uw geld zodra wij dit terug kunnen betalen retour. Het kan zijn dat dit wegens het momenteel even drastisch teruglopen van de inkomsten en voorlopig nog doorlopende vaste kosten bij (deels)stoppen door overmacht wat verlaat of in een regeling zal moeten gaan geschieden. Bepaalde afdelingen die naar verwachting nog kunnen gaan lopen gaan wij proberen verder uit te bouwen (of proberen wij te verkopen / elders onder te brengen ( vandaar ook dat de website nog in de lucht blijft, anders is ze onverkoopbaar en kunnen we de wel (naar vverwachting toekomstig beter) lopende afdelingen / artikelen niet verkopen of uitbreiden en kunnen we U weer niet terug betalen. En mensen moeten alle info rond bestelde artikelen en voorwaarden op de website nog kunnen raadplegen,)) zodat wij hopen daaruit uiteindelijk voldoende inkomsten te kunnen genereren zodat wij U alsnog netjes kunnen leveren danwel terug kunnen betalen. Dit kan allemaal echter enige tijd in beslag gaan nemen.

Wij bieden onze oprechte excuses aan.

Wij proberen iedereen persoonlijk aan te schrijven en/of te beantwoorden. Mocht U (eerder) geen bericht hebben ontvangen dan zijn we er of nog niet aan toegekomen U te berichten danwel te beantwoorden, of is Uw mail niet goed aangekomen, of over het hoofd gezien, of in een verkeerde map terecht gekomen (b.v. berichten die door de pc per abuis automatisch als SPAM worden bestempeld en automatisch worden verwijderd) of bij een storing verloren gegaan, wij verzoeken U dan nogmaals te mailen met vermelding van Uw ordernummer. Ook kan het zijn dat wij nog gewoon bezig zijn Uw bestelling af te wikkelen omdat het artikel reeds binnen is of reeds besteld is bij onze leverancier en we het dus nog binnenkort U kunnen leveren.

U kunt afwachten of U de bestelling geleverd krijgt danwel zodra mogelijk Uw geld retour of dat er een regeling komt of wordt voorgesteld. Wij verwachten in principe na Uw eventuele annulering volgens de voorwaarden binnen 30-60 dagen Uw geld te kunnen retourneren, behoudens situaties van overmacht. Dan stellen wij U een regeling voor, maar dit is naar de gunstige verwachting hoe het er nu naar uitziet niet nodig.

U kunt deze en verdere berichtgeving op onze website in het menu rechtsboven (ook) onder mededelingen vinden.

Wij hopen op Uw begrip.

Onze excuses voor het ongemak. team
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 09:54
Was toch even benieuwd naar de mededelingen op hun site... Ziet er juridisch vast indrukwekkend uit voor de leek, maar dit is in verdekte termen gewoon een aankondiging van een faillissement...

Ik weet niet om welk bedrag het gaat, maar ik vrees dat de mensen die al besteld hebben, een van de vele schuldeisers zijn. Je zou in principe verwachten dat de spullen die op vorraad zijn ook gewoon verzonden moeten kunnen worden, maar ben bang dat dat niet gaat werken hier... Ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze zaak binnenkort stopt en dat je er nooit meer iets van hoort. Ik zou dan ook geen procedures etc. op gaan starten. Dat levert je meer ergenis op en daar ben je meer aan kwijt dan dat het je gaat opleveren. Gok ik...
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 18:59
Het rammelt van alle kanten, als je het mij vraagt.
Back to Top
inja View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2011 om 23:15
Ook ik ben een gedupeerde van deze webwinkel. Het ergste is nog dat ze gewoon doorgaan met die winkel. Wie weet hoeveel mensen er nu nog iets bestellen en betalen en niets geleverd krijgen. Is er geen instantie die dit kan aanpakken? Ze moeten sowieso stoppen met die winkel. Ze zijn waarschijnlijk al een tijd failliet en door die winkel ''open''te houden komt er nog steeds geld bij die lui binnen.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 09:29
Dat denk ik ook inderdaad...

Vooral veel van dit soort berichten achterlaten. Ik google altijd eerst even om te kijken of een webwinkel een beetje positieve reacties heeft...
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 14:18

De tekst spreekt zichzelf ook tegen. We gaan afbouwen en opbouwen. Daarna misschien opbouwen of verkopen. Ze gaan leveren of misschien terugbetalen. Daarna gaan ze zo wie zo terugbetalen maar dan misschien via een regeling. 

De vele redenen waarom er niet teruggemaild zou kunnen zijn. En de vele redenen waarom alles zo lang duurt. Het lijkt of iemand een tekst geschreven heeft vol in de emotie, zonder rustig na te denken. Warrig en niet echt zakelijk. Ik hoop dat de webwinkel alsnog een doorstart maakt en dat ze uiteindelijk alle klanten terug betalen. Maar dan moeten ze wel zichzelf herpakken en rustig en zakelijk alles gaan bekijken.

Succes voor de gedupeerden.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Tschai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tschai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 11:07

23-08-2011 Artikelen bij Hobbykadoos besteld. 2 maal via email geinformeerd naar de levering. Geen antwoord. Tot op heden nog geen reactie.

Naar aanleiding van de berichten op dit forum bij hun 'Opmerkingen' gedeelte gekeken. En daarna de order geannuleerd.

Ik raad ieder, die daar iets wil bestellen aan, hun 'Opmerkingen' eerst te lezen, want dan vergaat je de lust.

Ik ben van plan om op Internetfraude en Opgelicht te gaan kijken of ik minimaal tegen deze site kan waarschuwen.Het is een schande deze site open te laten als je niet kunt leveren.

 

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns