Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wild breien

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wild breien
    Posted: 04 Januari 2011 om 21:33

leuk project.

http://wildbreien.nl/

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2011 om 11:29
Maar wat is dat dan precies, wild breien? Gewoon breien 'in het wild'? Maar hoe zit het dan met de versierde fietsenrekken?
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2011 om 11:47

Volgens mij is wildbreien dat je lapjes breit en daarmee dingen in de openbare ruimte versiert. Bijvoorbeeld fietsenrekken inderdaad, bomen, lantaarnpalen, bruggen enzovoort. Ook wel guerilla knitting genoemd. Hebben wel vaker plaatjes van gestaan op het forum.

Op zich wel een sympathiek idee, al brei ik geloof ik liever voor mezelf. Ook die middagen in Artis lijken me wel gezellig, maar helaas moet ik dan gewoon werken.

Ik vind het sowieso leuk dat Francine Oomen (dit project is op haar initiatief) zo veel aandacht besteedt aan handwerken, ook in haar Hoe Overleef Ik-tijdschrift staan regelmatig knutsels die daarmee te maken hebben.  Wel voor de absolute beginners, maar toch, ze krijgt jonge meisjes wel enthousiast!

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2011 om 21:13
Ik heb het op koffietijd gezien, heel leuk project
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2011 om 09:38
Ik had het 30 november al gesignaleerd vanwege een artikeltje in Het Parool.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns