Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tjeempie

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ineke P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tjeempie
    Posted: 31 Januari 2011 om 17:45

Hallo dames!

Hebben jullie ervaring met de patronen van Tjeempie? Ben daar erg benieuwd naar.

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2011 om 18:13
Ken het niet.. maar ze heeft leuke dingen.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2011 om 18:42
ik kende haar ook niet.
ik heb even gekeken.
zijn wel leuk dingen
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2011 om 18:57

Ik heb 2 keer wat gekocht, en is 2 keer goed gegaan.  Duidelijke patronen,

en de  beschrijvingen zijn goed beschreven.

En het zijn leuke patronen, je betaald en krijgt ze per mail.

groetjes irene

 

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ineke P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2011 om 19:23

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er nl. niet zulke goede ervaringen mee. Vind dat best jammer. Want het zijn leuke patronen. Bij mij valt alles te klein uit en sommige slofjes worden scheef. Heb mijn schoonmoeder ook dezelfde slofjes laten maken als ik en bij haar ook precies hetzelfde. Veels te klein. We haken niet strak en doen het precies zoals het beschreven staat.

Daarom was ik benieuwd naar ervaringen van anderen...!

Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2011 om 22:40

Hoi Ineke

Het zijn erg leuke patronen.Maar ik heb idd ook moeite met de patronen.Begint al met het zooltje.

Het lukt mij dus ook nieter klopt gewoon iets niet,of ik zie het telkens over het hoofd

Pas een patroon besteld en daar staat nu bij elke toer het aantal steken. Dat is duidelijker,maar ik heb deze nog niet gemaakt.

groetjes, Wilma

wil
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 01:55
Originally posted by Ineke P Ineke P wrote:

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er nl. niet zulke goede ervaringen mee. Vind dat best jammer. Want het zijn leuke patronen. Bij mij valt alles te klein uit en sommige slofjes worden scheef. Heb mijn schoonmoeder ook dezelfde slofjes laten maken als ik en bij haar ook precies hetzelfde. Veels te klein. We haken niet strak en doen het precies zoals het beschreven staat.

Daarom was ik benieuwd naar ervaringen van anderen...!



Mijn ervaring is precies zo, en ik weet dat we daar niet de enige in zijn.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ineke P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 08:53
Oh, gelukkig. Dan ligt het dus niet aan mij. Gisteravond ook weer bezig geweest en weer werd het pantoffeltje helemaal scheef. Zo vervelend. Dus moet ik het patroon weer zelf helemaal aanpassen. En daar ben ik al niet zo'n ster in. En ook vind ik als je een patroon koopt dat het gewoon moet kloppen.
Back to Top
truce View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer truce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2011 om 08:57

Heb de Hello Kitty vandaan en alles ging goed.

Gr.Leonie

Back to Top
Molly View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 10:18
Hallo Ineke,

Ik heb mij net aangemeld op dit forum. Mede door jouw vraag over Tjeempie. Gisteren heb ik nl. twee patroontjes van hen ontvangen en heb ook de indruk dat de beschrijving niet helemaal klopt. Net even gekeken op you tube n daar staan verschillende filmpjes op van Tjeempie. Misschien heb je er wat aan (en ik ook).
Groetjes Mieke
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 12:00
IK heb er nog nooit iets besteld of zo. Maar als er meerdere zijn waar het niet lukt terwijl je het patroon volgt.
Is het dan geen optie om een mail te sturen met de opmerkingen Als meerdere dat doen word er vast op gereageerd en/ of aangepast Denk ik

Is altijd het proberen waard toch
groetjes Marlan
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 13:47
ineke p heb je een mailtje gestuurd met een uitleg van de slofjes van Tjeempie, heb ik van henzelf ontvangen, omdat er toch meer mensen zijn die problemen hebben met de slofjes.
lydia wijsbroek
Back to Top
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ineke P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 15:41

Hartelijk bedankt voor jullie reacties. Had een patroontje besteld voor het haken van slofjes voor kids van 5/6/7 jaar. Echt, dat hele patroon klopt van geen kant. Heb contact met Tjeempie gehad, maar krijg alleen de opmerking dat het wel moet kloppen. Maar echt, er klopt geen hout van. Betaal voor een patroon, wat niet klopt en ook nog niet eens overeenkomt met de foto.

Heb dat in het verleden al vaker gehad, maar ik dacht dat het toen aan mij lag.

Wie interesse heeft mag het patroon van mij zo hebben. Dan kun je zelf kijken!

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 16:51
Ineke, ik heb indertijd ook een aantal patronen tegelijk gekocht, daar klop(te) niets van. Ik heb haar ook geschreven en kreeg een uitleg maar ook dan kom ik er niet uit. Mocht iemand die uitleg willen, een pdf geef dan maar een gil.
Ik heb het inmiddels opgegeven.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 17:16
Lijkt me dat je er geen slofpatroontjes meer moet bestellen... Als zij zo met hun  klanten omgaan. Je gaat toch samen kijken wat er niet klopt en zoek je ook naar een oplossing (terugstorten van geld?)
Back to Top
Ineke P View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ineke P Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 20:32

Nee, echt jammer hoor! Je kunt daar beter geen slofpatronen bestellen.

En de uitleg heb ik al eens gekregen. Die klopt wel. Maar de slofjes zijn ook veels te klein. De patronen zijn geschreven voor garen nr. 4. Dus dat is al dik garen. Haak je met nog dikkerder garen, dan worden de slofjes wel groter, maar het staat niet mooi. Kleine slofjes van heel dikke wol.

 

Back to Top
van Gelder View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer van Gelder Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 09:37

Hallo Ineke

 

Zou je het patroon ook naar mij willen mailen??

Wil het graag proberen

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 09:47
Geloof eerlijk gezegd niet dat dit de bedoeling is, dat de KOOPpatronen van Tjeempie hier op het forum gratis uitgedeeld worden!

Kom je er niet uit, dan kun je hier altijd vragen, maar het zomaar rondsturen van gekochte patronen mag niet!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns