Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kan 1 maart niet beginnen

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 09:29
Ook van mij gecondoleerd en veel sterkte.
Ondanks de respectabele leeftijd, je moeder moeten missen is verdrietig!
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 10:32
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder heel veel sterkte voor deze dagen.
Groetjes Teunie
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 10:52
van harte gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 16:10
Hartelijk dank voor al jullie lieve woordjes.
Dat doet een mens toch goed.
Weliswaar zitten we vaak anoniem met mekaar te mailen of hoe noem je dat, maar toch kun je op deze manier ook een klein beetje je hart luchten en wordt alles draaglijker. Morgen zal moeilijk worden voor mij en de familie maar we zijn immers met elkaar.
Groet, Tineke01
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2011 om 17:52
Originally posted by boek boek wrote:

                                                                                                                                 Het zijn vaak de kleine dingen

                                                                                                                                       die in je herinnering blijven

                                                                                                                                            De gelukkig momenten samen.

                                                                                                                                                een een glimlach, een bepaald gebaar

                                                                                                                                       Hoe zwaar het nu ook is

                                                                                                                                                op den duur zullen deze dingen

                                                                                                                                  het verdriet verzachten     

Een mooi gedicht en oh zo waar!!! Lieve Tineke heel veel sterkte de komende tijd. Neem je tijd, het handwerken komt wel weer. Er zijn nu zoveel dingen die geregeld moeten worden. Gelukkig heb je je gezin en je familie en ik hoop dat jullie, net als wij, nog dichter naar elkaar toe zijn gekomen.

Groetjes
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tul!p Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 14:51
Tineke gecondoleerd met het verlies van je moeder en heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.
GROETJES
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2011 om 23:39
Tineke gecondoleerd met het overlijden van je moeder, heel veel sterkte gewenst.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 09:27
Ook mijn condoleances..... en sterkte toegewenst.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 15:00
Mijn condoleances,heel veel sterkte toegewenst in de
komende tijd.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns