Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weer nieuw garen Wibra

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Weer nieuw garen Wibra
    Posted: 28 Maart 2011 om 15:47
Wibra heeft alweer een nieuw soort garen, de naam ben ik even kwijt (het is niet Ella). Het is acryl en een heel klein beetje bolletjeskatoen-achtig, wat ik gezien heb was vooral in dezeldfe kleuren als Saskia. Heeft iemand het al geprobeerd?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 18:33
Ik zal morgen gaan kijken, dan wilde ik toch al de stad in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 10:33
Ik heb het gezien maar ik vond het een beetje stug aanvoelen. De naam ben ik ook even kwijt.
Groetjes Teunie
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 10:34
Zal morgen eens kijken... Maar ik mag van mezelf toch geen nieuw garen kopen... Eerst opmaken...
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 11:27
Bedoel je de "Hanna"?? Heb wel een bolletje in huis maar nog niet mee gehaakt...
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 11:38

Ik had inderdaad ook nieuwe gezien. Volgens mij zelfs 100 % katoen. Ik vond het alleen vrij prijzig voor een klein bolletje. Vraag me nu niet meer hoeveel maar ik heb het toen laten liggen.

 

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 13:09
Dit was in elk geval geen katoen, ik ga straks even kijken.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 14:40

Ik ben geweest, het is inderdaad het Hanna garen. Het ziet er een beetje uit of het stug is maar zo voelt het niet. Het is acryl, 100 gram voor 1,49. Er is OOK nieuwe katoen, inderdaad bolletjeskatoen, 50 gram voor 1,49 dus twee keer zo duur. Ik heb ooit gehaakt met bolletjeskatoen en dat vond ik niet prettig en niet zo mooi.

Van de Hanna heb ik 1 bol gekocht om te proberen, een hele mooie kleur, bijna wit met een heel licht vleugje roze, echt heel licht.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 16:08
Ik heb Hanna, Jessica, Ella en Baby gezien, maar niet echt nieuwe kleuren, die ik nog niet had.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 17:58
Waar halen jullie altijd het katoen vandaan dan, ik ga namelijk meestal naar de hobbywinkel en daar kost 50 gram katoen 2 euro nog wat.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 18:55
@ Leo 91: bij de Wibra

1.69 euro voor 50 gram...
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 20:57
Ja ik ook (als ze het hebben) en anders bij de hobbywinkel dus, maar omdat andere mensen zeggen dat het duur is, vraag ik me af waar je het dan nog goedkoper zou kunnen krijgen
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 21:32
Als je geluk hebt, bij je oma/oude buurvrouw/etc... Daar is het over het algemeen gratis en in grote hoeveelheid aanwezig. Beschik je niet over die mogelijkheid, maar wil je wel veel tegelijk, dan kun je eens kijken op Marktplaats...
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 10:46

dat heb ik dus ook,als ik zeg dat ik 2,20 voor catania betaal zeggen ze zo dat is duur,maar als ik het in een webshop koop 20 cent goedkopen komen daar weer de verzendkosten bij...................

mijn moeder breid graag met de bravo wol,die kost in mijn hobbywinkel 1,95.maar vande week bij de vulpen in den haag een kantoor/boeken/hobby/speelgoed/kaarten winkel ligt het voor 1,30.dat vind ik dan wel een groot verschil.maar voor  95% koop ik het alleen maar bij de wibra en zeeman!!!!

groetjes hesterkg1

 

GROETJES HESTER
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 12:39
carlaevelien...dat kleurtje had ik ook gekocht, leek me nl ook heel mooi om als huidskleur te gebruiken!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 13:20
@Smimske: ik ben van plan om een moomin ermee te maken, daar vind ik het ook wel een hele mooie kleur voor.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 13:43
Ik heb een paar weken geleden "Hanna "wol meegebracht en ik
vind het om te haken heel fijn, wanneer je het breidt voelt
het een beetje "hard en stug". het haaknaalden etui heb ik
er als eerste mee gehaakt, het pluist niet en lijkt me voor
die kleine haakwerkjes ook fijn.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns