Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

boekjes Christel Krukkert

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: boekjes Christel Krukkert
    Posted: 20 April 2011 om 14:23
Daar heeft ie groot gelijk in. Als je voor jezelf vast vooruit een moederdag/verjaarscadeau hebt gekocht kun je ineens een taart op tafel zetten en zeggen dat je vast moederdag/je verjaardag viert.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 10:24

ik heb de oplossing gevonden ze zeggen toch alss je iets krijgt

"älsjeblieft voor je verjaardag"

nou dan kan je best toch in juni zeggen tegen jezelf alsjeblieft alvast voor je verjaardag

 

nee hoor lol mijn dat zecht mijn zoon van 10 altijd 

groetjes monique

 

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 09:59
Helaas, ik ben pas in december aan de beurt... Maar heb het al wel besteld bij de bibliotheek. Kan ik in ieder geval kijken of het de moeite waard is om te kopen.

Volgens mijn planning studeer ik in september af, dus wie weet ;)
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 09:47
het nieuwe boekje staat zeker op mijn verlanlijstje  wat een geluk dat ik pas eind juni jarig ben
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 10:31
Whaa, dat nieuwe boekje moet ik hebben!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 10:23
Moeten we weer een boekje over Efficient huishouden gaan lezen, komen we nog niet aan huishouden toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 00:11
gut heb jij dat probleem ook Prideke?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 20:04
Nee hoor je vraag was heel duidelijk  Daarom had ik in eerste instantie ook de links geplaatst. Er kwam een reactie van Chantal die heel goed bedoeld was maar wel haar in de problemen kon brengen dus er kwam een andere wending... Onze berichten hebben we aangepast zodat ik wel snap dat jij denkt dat je verwarring veroorzaakt
Ik wens je heel veel plezier met het maken van de patroontjes, ik vind haar patronen super leuk maar ze maakt er veel te veel, zo kom ik toch niet toe aan huishouderen
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 17:28

hallo Prideke,

ik vraag geen kopie's hoor

ik vroeg enkel de tittels van de reeds verschenen boekjes

heb er al verschillende maar zou ze graag bij aaankop)en.

sorry dat ik hier een misverstand creeerde

groetjes IngeDeV

 

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 16:48
Als men een patroon op een site neerzet mits dit zelf gemaakt is dan is er geen probleem. Kijk maar bij Christel op haar site. Koop patronen en ook gratis patronen.
Maar wanneer je een drukwerk in handen hebt is er gewoon een wezenlijk verschil. Kijk maar wat er voor in een boek staat...
Het zal niet snel gebeuren maar ik weet dat er mensen zijn die problemen hebben gehad met de autoriteiten van die wet.
(zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrecht).
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 16:38

-

 

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 16:30
weg=weg.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 14:17

kijk is in de bibliotheek inge.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 13:46
www.amigurumis.nl
Dat is haar site In Juni komt een nieuw boekje uit!
Dit is ook zeer gezellig: http://amigurumis.hyves.nl/
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 13:43

Beste hobbydozen,

 

Kan iemand mij al de reeds verschenenboekkjes van Christel  Krukkert opgeven aub?

Ik ben bezig aan  Olly,

vind het super en  zou graag alle boekjes van haar aanschaffen.

Dank u voor de moeite

 

Groetjes IngeDeV

 

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns