Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Andrea

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Andrea
    Posted: 29 April 2011 om 17:42
De nieuwe Andrea voor poppen is uit, tenminste hij viel vandaag in de bus. Heel leuke zomerkleertjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2011 om 01:34
ik heb hem ook 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2011 om 12:26
Leuke kleertjes zitten er bij, hè? Ik heb net 2 Baby Borns, 1 nep baby born, een meisjespop en een kleine babypop gekocht op de kleedjesmarkt.

Ik heb al een aardbeimutsje en een tulpenmutsje op twee poppen staan, nu kan ik de andere een bramenmuts geven en een bloemkelkje. Met kleertjes uit de nieuwe Andrea.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2011 om 00:22
ik heb van de kleine popjes al eentje aangekleed (eigen ontwerp) had niet veel tijd om steeds naar het patroon te zien (was tijdens de trouw van prins William dus het stelt wel niet zoveel voor , maar ik ga nu voor de patroontjes die ik van u kreeg , die zullen mooier zijn 


dat witte tasje met strepen (andrea van vorige maand) heb ik gemaakt om men eindjes wol in te doen , zo ligt niet steeds alles vol met draadjes
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2011 om 08:41
Dan moet ik morgen maar even in de winkel kijken heb de vorige ook gekocht staan zulke leuke dingen in, dank je wel voor het mekden.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns