Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gratis (handwerk)tijdschrift

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gratis (handwerk)tijdschrift
    Posted: 15 Mei 2011 om 00:57

Op de site van de NTI kun je een gratis digitale studiegids aanvragen. Zodra je deze digitaal ontvangt ontvang je ook een code waarmee op de site van Magvilla een tijdschrift kunt bestellen terwaarde van 5 euro.

Heb zelf een leuke uitgezocht en viel vandaag op de mat

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 10:30
Oeh, maar kun je dat bij de NTI ook gratis doen? En krijg je dan niet allerlei proefabonnementen aangeboden? Ik kreeg een keer iets van een digitale fotografie-cursus in de bus, waar ik totaal niet om gevraagd had. Met een acceptgiro van 27 euro. M'n vader heeft heel erg boos opgebeld en gezegd dat we daar niet om gevraagd hebben. Nou okee, of we dan deze 27 euro wilden overmaken, zouden ze het daarna stop zetten... Mooi niet gedaan en tot op heden niets van gehoord...
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 11:29

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Oeh, maar kun je dat bij de NTI ook gratis doen? En krijg je dan niet allerlei proefabonnementen aangeboden? Ik kreeg een keer iets van een digitale fotografie-cursus in de bus, waar ik totaal niet om gevraagd had. Met een acceptgiro van 27 euro. M'n vader heeft heel erg boos opgebeld en gezegd dat we daar niet om gevraagd hebben. Nou okee, of we dan deze 27 euro wilden overmaken, zouden ze het daarna stop zetten... Mooi niet gedaan en tot op heden niets van gehoord...

Ja de studiegids van NTI is ook gratis! en wij hebben wel eens vaker een studiegids van NTI gehad omdat we interesse hadden, maar nooit geen verdere dingen gehad.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 12:13
Dan ga ik het proberen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns