Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De Russische manier van aanhechten

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De Russische manier van aanhechten
    Posted: 10 Juni 2011 om 19:15

Op deze video zie je de Russische manier van aanhechten. Drops heeft ook zo'n soort video.

http://youtu.be/EVWgbEBkEkA

Ik vind het een fine manier.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 19:19
Dat is prachtig heel goed hartelijk dank
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2011 om 19:33
wat een handige tip, t ziet er heel makkelijk uit. ga ik beslist eens proberen

groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 11:11
dank je wel voor de tip, staat bij mijn favorieten, ga ik ook eens uitproberen , groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 19:10
Super dat ga ik zeker proberen
dank u
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2011 om 12:40
Dat is handig! Bedankt voor de tip.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2011 om 17:02
Ik heb deze techniek dus gisteren ontdekt bij het naaldbinden (waar je absoluut niet kunt knopen en afhechten een drama is, en ik ben er helemaal stapelverliefd op geworden. Wat een geweldige manier om raden aan elkaar te maken - en wat doodzonde dat ik dit niet al jaren geleden heb geleerd. Dit zou gewoon standaard in ELK handwerkboek en eigenlijk zelfs in elk volledig brei- of haakboek moeten staan. Zou me bij heel veel dik haakwerk ook ontzettend veel geknoop en spaghetti en.....later onstane gaten hebben gescheeld.


A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
francis2 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 30 December 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 23:34

Ik zie het NU pas, Echt geweldig. Al mag die vrouw wel eens naar de manicure, want zo'n lange schoepen van nagels is toch niet jedat. Heel onpractisch met handwerken.

Nu kan ik ook de restjes opwerken en ook gewoon een nieuwe bol aanhechten. zit je nietmeer met dat vervelende draden inwerken. (vooral bij éénkleurige draden), Of ook bij truien die onderweg van kleur veranderen. Zit het meteen ook muurvast.

Bedankt in iedergeval voor deze tip

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 12:03

wat grappig ik heb datzelfde filmpje ok al eens geplaatst volgens mij

wat een belachelijke nagels he

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Pauli View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 24 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 67
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pauli Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 12:29
Geweldig! Ik ga het gelijk proberen!
Groetjes,

Pauli
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 14:32
dit vind ik echt een geweldige uitleg en met die lange nagels kan deze dame maar toch mooi heel goed handwerken
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2012 om 16:31
had het nog nooit gezien maar dit is echt een hele goeimanier van draden samen voegen en echt niet moeilijk Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 12:32
Ik hijs deze even op, ik hoop dat het filmpje nog op You tube staat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 16:38
wow heel handig zeg.
Ga ik zeker uitproberen !!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 19:50
hoi allemaal,
hahaha zat meer naar de nagels te kijken dan naar de uitleg!!
maaaaaaaaaar geloof dat ik m snap ga het vanavond nog proberen met mn bezemsteel stola, want mn bolletje is bijna op,
waarom wist ik dit niet jaren eerder?
groetjes marian
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 22:20
Ik kende deze al van het kijken op YouTube filmpjes (lol, kan ik tegenwoordig ook meepraten dat ik op YouTube kijk hihi), alleen voor het maken van mijn ami's werkt het niet echt. Wink
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 08:24
Het lijkt mij dat je dan toch wat dikke steken krijgt, daar je een stukje met dubbele draad haakt of breit ?!?

Ik haak of brei met een nieuwe draad verder en knoop ze dan voorzichtig aan elkaar en werk later de draadjes aan de binnenkant weg.
Bij amigurumi laat ik de draden gewoon hangen !
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 09:50
hoi allemaal,
gelijk geprobeerd, word idd ietsje dikker, een paar steken maar en met mijn bezemsteel haak stola zie je er nix van. ga het zeker vaker zo doen!!
groetjes marian
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 11:04
Super te weten dat je het eigenlijk niet ziet. Smile
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 11:39
Gisterenheb ik het geprobeerd voor mijn wintersjaal en idd het wordt iets dikker. Echter als je het niet weet zie je er niets van en het scheelt weer wegwerken van losse draadjes.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns