Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eventjes geduld...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 April 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Eventjes geduld...
    Posted: 28 Juli 2011 om 11:55

Dag lieve hobbydoosjes,

Wou eventjes laten weten dat ik niet verdwenen ben, maar momenteel niet veel tijd vind om op het forum actief te zijn! 

Ik kom af en toe wel eens een kijkje nemen, maar vind de tijd niet om veel te reageren, foto's te plaatsen,...  Wil ook eerst een aantal werkjes afwerken zodat ik iets heb om jullie te tonen hé!
Ben bezig een truitje af te werken, twee tasjes, en ben ondertussen ook begonnen aan m'n granny-stripe-deken... 
En alsof er nog niet genoeg haak ideetjes op me liggen te wachten kreeg ik gisteren nog de boekjes "babycadeautjes haken" en "sokken en pantoffels haak je zo" kado...!!!!!  
Nu, in september ga ik terug aan het werk, en dan moet ik drie maal per week met de trein anderhalf uur heen en anderhalf uur terug pendelen, dus dat zijn 3 uren per dag, 9 uren per week, dat ik al rijdend kan haken!!!!! 

Ik kijk er al naar uit!

groetjes!

lies

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2011 om 16:51
Dan kan je lekker haken op de trein misschien doen er nog treinreizigers met jou mee dan kom je op tv
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns