Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

In het najaar

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2011 om 20:57
Dat boekje van die kerstballen heb ik ook
ergens voorbij zien komen. Ben héél benieuwd wat je er van vindt.
Ze zien er prachtig uit op de plaatjes, maaar het lijkt me wel erg moeilijk ( voor mij dan )
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 12:54
Afwachten maar. Die kerels zien er knullig uit zoals ze naast elkaar zitten te breien op de foto. Het schijnt dat je de ballen met 4 naalden moet breien, maar ik zet dat wel om naar twee naalden, als het niet lukt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 13:27
Heb de folder ook achterovergedrukt in de boekwinkel. Mijn keuze heb ik ook al gemaakt...

Sint en kerst worden weer leuk dit jaar...:D
Back to Top
Gerlily View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerlily Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 09:14
Oh, daar zitten leuke bij. Het gelukspoppetjes boek heb ik al voor besteld. Mij lijken het berenboekje en het boekje met de aap op de voorkant erg leuk. Hoop dat ze straks ergens in te kijken zijn. Heerlijk altijd zo'n vooruitzicht dat er veel leuks aan zit te komen.

Groetjes,
Gerda
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.559 seconden.
Lang Yarns