Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

75 vogels, bijen en vlinders om te haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 75 vogels, bijen en vlinders om te haken
    Posted: 06 September 2011 om 17:52

Boek uit de serie waar eerder een boek met 100 bloemen van is verschenen

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2011 om 20:41
Staat op mijn wenslijstje. Ik hoop dat er niet teveel insecten instaan, daar ben ik nooit zo weg van. In levende lijve bedoel ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2011 om 15:29
Jippie, erg leuk. Ook het bloemenbreiboekje uit de herfstcatalogus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 11:07
Bij de boekenvoordeel?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 12:45
Ik zag hem bij Euroland, maar toen had ik hem net al bij Plantage gekocht, wel heb ik 5 bol oranje katoen meegenomen. En daarna heb ik een bloemenbreiboekje bij Nawijn & Polak gehaald, allemaal dichtbij elkaar in het centrum van Apeldoorn. O ja bij Koetsier de Patricia met stola's, sjaals en tassen. Boekenvoordeel ben ik dit keer niet binnengelopen. Ik dacht, laat ik verstandig zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2011 om 13:39
Oeh, daar moet ik dan maar niet in de buurt komen...

@ Magtelt, heb je een mail gestuurd!
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 14:09

ik heb 'm op mijn verlanglijstje staan samen met die andere uit die serie, kan de koper kiezen

maar voor het zelfde geld krijg ik sokkenwol, had ik namelijk ook op mijn lijstje staan>

met een van beiden ben ik al blij, het gaat tenslotte om het idee.

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 23:02
Ik heb dit boekje vandaag bij de bieb gehaald.
Zag laatst dat iemand het pimpelmeesje gebreid had en ben gelijk naar het boekje gaan zoeken.
Er staan wel veel kleine dingetjes in, maar het meesje vind ik nog het leukst eigenlijk :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 21:35
Ik heb dit boek als pdf in het engels: 75 Birds, Butterflies & Little Beasts to Knit and Crochet. Als er mensen zijn die hier interesse in hebben. Stuur maar een pm met mail adres.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 22:03
Ik ga het denk ik zelf kopieren, of een pdfje van maken voor mezelf..vind het pimpelmeesje wel leuk!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns