Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bruine BB gezocht

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 22:05
Ja, laat ik niet merken dat ze na dit weekend nog bloot zit. Anders moet je maar naar Blokker voor Simba-pampertjes. Leuke gympies hebben ze ook. Intertoys ook, die heeft BB en Simba pampers. En gympies met sokjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 12:27
Oeps....hebben vandaag de hele dag feest bij mijn ouders,morgen zal ik best een beetje groggie zijn dus zal ik ze zo vast een kleekke van toen de kindjes nog babietjes waren aangeven en na het weekend luierkes kopen en een leuk pakje gaan maken,oke????
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 17:51
Oke, doe haar dan voorlopig maar een vaatdoekje om. Of wikkel haar in doeken.

Hihi als wij vroeger onze poppen bloot in de speelgoedkist stopten, haalde mijn moeder ze eruit en kleedde ze weer aan. Zo heb ik het natuurlijk geleerd om geen poppen bloot te laten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 20:15
Dat doe ik ook Magtelt, als er hier poppen zonder kleren liggen doe
ik ze altijd de mooiste kleertjes aan. Als we met de poppen gaan
wandelen mogen ze ook niet bloot mee. Ik vond vandaag mijn oude
babypop en die was aangekleed met een boxpakje wat ik vroeger
droeg.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 21:59
Dat waren die grote poppen met een slappe buik hè? Mijn dochter had er één van 50 cm, ik heb die nu.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 22:21
Ja, mijn babypop is ook 50 cm. jongste dochter van 20 maanden liep
er vandaag mee rond. Een klein meisje met een (te) grote pop, ze
knuffelde pop en gaf haar steeds kusjes, zo lief.
Groet,

Yobsje
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 07:46
Whaha, wat geweldig: al die poppenverhalen...

Hier nog eentje dan: ik had m'n 38cm pop meegenomen naar oma om er kleertjes voor te "laten" maken... Omdat het beneden vanwege de verbouwing nogal stoffig was, lag de pop boven. Hond sliep ook boven en midden in de nacht werd ik wakker van wat gesnuif. Pop lag naast m'n luchtbed en onze hond was op zoek naar pop. Die pakte ze bij de stoffen buik vast en pop werd in haar bed gelegd... Plof, kreun en heerlijk geslapen... 's Ochtends was ik eerder wakker dan de hond en wat ik toen zag, was toch wel heel erg lief: mijn lieve hondje met een pop in haar armen. Diep in slaap...
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 08:08
aaaahhhh, slaap lekker, droom zacht!
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 11:24
Ooh, BB staat voor Baby Born. Ik maar denken wat BB zou kunnen zijn, dacht al aan Bolke de Beer en werd toen heel nieuwsgierig. Maar nee jullie hebben het over Baby Born :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 13:53
In mijn jeugd was het Brigitte Bardot en CC was Claudia Cardinale.

Overigens is er eerst zaterdag 5 november een rommelmarkt in Dok Zuid, waar ik vorig jaar een bruine BB voor Jips heb gescoord, en dan zondag 6 november een speelgoedbeurs in de Stolp. Dus twee kansen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 14:31
Whaha, kreeg net een telefoontje van mijn oma. De kamer is bijna ingericht. Oma kan zelf daar weinig aan bijdragen, dus die heeft de poppen erbij gepakt en is al begonnen... Over een paar maanden krijgen jullie een heuze poppenmodeshow...

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns