Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

herkenbaar ????

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: herkenbaar ????
    Posted: 25 Oktober 2011 om 08:02
Met schaamrood op mijn wangen moet ik bekennen sommige dingen wel te herkennen 


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 06:02
Ik ben nu erg blij met de modernisering van nu. Zo kunnen weij en de kinderen gewoon lekker met opa en oma kletsen via skype. Kost niets en je kan ze nog zien ook.
De kids hebbe een ds. dat is wel makkelijk als je in een restaurant zit te wachten op t eten, of zoals hier vaak gebeurt, hele afstanden moet reizen.
Zelf houden we het in een restaurant gezellig met onze babbel. Ik gebruik de telefoon eigenlijk alleen om bereikbaar te zijn voor als er iets is op school bijvoorbeeld. Ik bel weinig. Ik vergeet hem ook geregeld mee te nemen.

Groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 16:31
weet je we moeten gewoon mee met onze tijd of je nu wil
of niet maar er zijn wel dingen die je niet kan via
computer die wel handenarbeid nodig hebben

en de kinderen die worden geboren in deze wereld van
technologie

als ik nog kind was en het mocht goe koud zijn speelde
wij nog buiten nu gebeurt alles binnen ,laptop,ds en
cetera en wat sommige kinderen durven vragen als cadeau
bij gelegenheden dat is onvoorspelbaar maar ja dat is de
moderne tijd

en anders krijg je als antwoord van de gasten je bent een
zaag of je bent oubollig of antiek


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 15:42
Of het uitmaken per sms.Dat is ook niet netjes.

Maar inderdaad ieder nadeel hep se foordeel, zoals Cruyff heeft gezegd.

Kijk ook eens naar het vuinis ophalen, hoe dat verbeterd is. Alles kun je bijna recyclen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 19:10
Het is wel wat uitvergroot, maar soms...
In de trein, vriendin gaat naar Limburg, naar vriend.
Die meldt dat hij niet op haar gerekend heeft en met vrienden uitgaat. Ze zegt nog even, dat ze een nieuwe jurk gekocht heeft, blijkt niet te werken!
Kan dus weer terug naar huis. Echt gebeurd, allemaal kunnen volgen.Kijk, dat vind ik nou sneu, zowel het verhaal als dat we allemaal mee kunnen( moeten) luisteren.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 16:31

daar heeft Carlaevelien een GROOT punt, zonder die moderne technologie kenden we dit gezellig forum niet

en sorry Carlaevelien, dat was niet als grap bedoeld , maar een spijtige (op sommige punten) vaststelling, ik heb het ook maar van het internet geplukt

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 16:29

Nog zoiets, ik schaak al jaren via internet met iemand in Amerika, harstikke leuk hoor, maar het is nog veel meer jaren geleden dat ik in het echt met iemand geschaakt heb (behalve met m'n zoontje, die het een beetje begint te leren). En dat zou ik nou toch veel leuker vinden.

Lid worden van een schaakclub kan wel, maar dat kost weer geld en via internet kost 't niks .

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 16:24

Gelukkig dat ik de grappen in het bericht nog steeds overdreven vind , hoewel ik er wel om kan lachen.

Laatst was ik op een verjaardag, en de helft van de mensen zat te whats-uppen (of hoe schrijf je dat) met anderen. Dat vind ik wel erg, dan zit je met mensen onder elkaar, praat dan ook gewoon met elkaar nu je de gelegenheid hebt.

Wat ik ook een paar jaar geleden zag, toen maakten we een ritje in een ouderwetse stoomtrein, en tegenover ons zaten 3 jongens met een ds te spelen. Vond ik ook raar, de stoomtrein leek mij in elk geval een leuke attractie, ds-en kan je thuis of ergens anders ook wel.

Maar Clara heeft ook wel een goed punt, zonder internet hadden wij elkaar nooit leren kennen en hadden we met z´n allen niet zo´n schat aan patronen bij elkaar gehad.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 16:20
En dit is ook heel herkenbaar Clara. groetjes, Lida
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 16:13

We vergeten bijna dat we door de modernisering elkaar hebben leren kennen! Zonder al die laptop/computer/internet en andere zaken hadden we van elkaars bestaan niet geweten. We hadden elkaar nooit leren kennen, niet virtueel, en zeker niet in het echt. We hadden al onze inspiratie en patronen zelf moeten bedenken of uren in de tijdschriften zaken door moeten brengen. En we hadden al onze tips uit boeken moeten halen uit de bibliotheek. Ben ik even blij met de modernisering! (Met jullie dus!)

Ik vind het wel leuk om oudklasgenoten en nichtjes en neefjes te volgen via hyves. (facebook is tegenwoordig veel populairder maar daar loop ik veel te veel voor achter) En verder laat ik me gewoon niet gek maken. Soms een dagje de computer uit laten, de mobiel alleen gebruiken in noodgevallen (heb na 7 jaar lang dezelfde telefoon gehad te hebben pas een nieuwe gekocht. Hij kan bellen en sms-en. Dat is zo'n beetje het belangrijkst. Er zit geen eens een fototoestel op. Zwaar ouderwets natuurlijk maar hij was wel maar 20 euro met 10 euro beltegoed. Op voor de volgende 7 jaar.) en geen carcit in de auto. Autorijden is autorijden.

Maar ik kan wel heerlijk goed communiceren met mijn zwager en schoonzus die in Azië wonen. En natuurlijk leuke dingen bekijken en kopen via internet. En dan is 2 dagen wachten inderdaad heeeeel lang....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 15:22
In Grotemensenland heeft alles twee kanten, groetjes, lida
Back to Top
breimaan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimaan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 14:44

Maar het is ook wel makkelijk soms.

Bijvoorbeeld als je pech onderweg hebt of als je in een file terecht bent gekomen .....

http://breimaan.blogspot.com/

groetjes, breimaan
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 12:54

ja ik ben blij dat ik niet overal aan mee doe.

ik erger me ook altijd blauw aan de vragen in de winkel via de telefoon aan hun oor. wil je kaas of ham morgen op brood? wat zullen we dan eten vanavond?  zelf beslissen is blijbaar erg moeilijk. ik ben altijd geneigd om luid en duidelijk een suggestie dan te doen.

lida dat is natuurlijk weer positief. en zij weten natuurlijk ook niet anders. de jeugd dan.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 12:05
Daar staat tegenover dat mijn zoon laatst constateerde dat hij door facebook contact heeft met zijn veel jongere neefjes en nichtjes. Dus ook weer leuk, groetjes, Lida
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 11:30
Het is inderdaad erg

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 11:22
Er zitten inderdaad dingen bij die eigenlijk om te huilen zijn inderdaad.
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 10:52
ja magtelt is idd erg.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 10:38
Wat ik dieptriest vind is een jong stel in de bus, beide druk aan het smssen met anderen. Of een jonge moeder met buggy, die een een stuk door in haar mobieltje kwekt zonder aandacht voor haar kind. Hoe moet die ooit leren praten?

Leerlingen die in de klas weigeren hun mobiel uit te zetten, want ze moeten bereikbaar zijn.

Ik moet altijd wel lachen om dat reclamespotje van twee vrienden die hijgend door de stad racen en binnenvallen bij hun vriend omdat ze al 15 seconden niets meer van hem gehoord hebben. Zijn mobiel ligt onder de bank.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 09:59


Je moet erom lachen, maar eigenlijk is het nog treurig ook
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 09:56
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns