Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zingen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zingen
    Posted: 23 Oktober 2011 om 10:47

Hi,

Vanmiddag ga ik even met mijn andere hobby aan de slag: zingen!

We hebben metons koor een optreden en ik ga een stukje solo zingen :)

Spannend, maar wel heel leuk!

-drgini-

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 10:50
veel suc6
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Roelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 163
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 10:51

Leuk! Ik zit zelf op 2 koren, heb sinds kort weer zangles, en heb ook een paar keer een klein stukje solo gezongen, dus kan me helemaal in je verplaatsen hoe leuk en spannend het is.

Heel veel toi toi toi voor vanmiddag!!!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 11:22
Wat spannend , komt vast en zeker goed. Veel plezier , probeer er van te genieten.!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 11:23

gaaaaaaaaaaaf

succes

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 11:25
Leuk zeg veel succes

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 13:10

leuk en veel succes.

ik zing zelf in een popkoor maar momenteel ben ik snotverkouden en heb dus vorige week overgeslagen. ik heb 12 nov. een optreden met ons koor.

www.berkoperpopkoor.nl

 

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 15:46
Zo cool veel succes
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 16:26

Leuk en spannend, is het de eerste keer dat je solo zingt?

Ik zing zelf in een barbershopkwartet, de eerste keer dat we optraden deed ik het bijna in m'n broek van angst (nou ja niet echt natuurlijk), en ik vroeg me serieus af of ik dit wel echt wilde doorzetten. Inmiddels ben ik ruim 4 jaar verder en vind ik het nog steeds hartstikke leuk.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 16:48
Leuk hoor. Hoe is het gegaan? Je bent nu vast volop aan het zingen. Of zelfs al klaar? Verschillende collega's van mij zingen ook in verschillende koren. Altijd leuk om ze er enthousiast over te horen vertellen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
jootje View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 02 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jootje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 19:12

Een optreden is altijd spannend en leuk.

Ik zing zelf in een gospelkoor maar moet er niet aan denken om solo te moeten zingen.

Hoop dat je een leuk optreden hebt gehad.

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 19:37
En hoe was het vanmiddag, is het allemaal goed gegaan?
Solo zingen, het lijkt me best eng om te doen.

Zo te lezen hebben we veel meer dames die in een koor zingen onder ons. Leuk!

Dus er zijn ook andere "drukke" hobbydoosjes onder ons die meerdere hobby's hebben.

Als je het zelf maar leuk vind, daar gaat het toch om.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 09:06

Hay,

Nou, het is best goed gegaan, maar na het eerste kleine foutje ging het helemaal goed!!! Ben helemaal happy :)

Ik zing ook in een gospelkoor en we zongen in een kerkdienst van m'n eigen kerk, dus een zaal vol bekenden. Maakte het extra spannend, maar wel leuk!!

Leuk dat er meerderen zingen, gezellig! 

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 09:18
We kunnen haast een Hobbydoos-forumkoor op gaan richten met al die zingende dames hier...

Ik zal jullie voorzien van koffie en al wat nog meer nodig is om een leuk liedje te laten horen. Zodra ik mijn mond opendoe, is al je publiek weg...
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 11:02

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

We kunnen haast een Hobbydoos-forumkoor op gaan richten met al die zingende dames hier...

Ik zal jullie voorzien van koffie en al wat nog meer nodig is om een leuk liedje te laten horen. Zodra ik mijn mond opendoe, is al je publiek weg...

Dan laat je het voorlopig alleen bij de koffie... . Je maakt me alleen maar nieuwsgierig, nu wil ik je horen ook!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 11:16
Nou momenteel is het vooral gekraak en gepiep. Ben al een week m'n stem kwijt.

Normaalgesproken is het heel erg vals... Maat houden en toonvast zijn niet aan mij besteed.

Bij keyboardles maakte ik ook altijd mijn eigen deuntjes. Een wals kun je prima in een vierkwartsmaat spelen. Ik wel tenminste.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns