Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstboom en Kerstversiering

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 00:44
Tsjonge, wat maak jij veel werk van jouw versieringen!  Het ziet er reuze sfeervol uit. Zo te zien is warm-rood de "rode draad" door jouw feest. Alleen je kerstliedjes met gitaarbegeleiding zingen, zal niet erg lukken denk ik.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 07:51
.hahahahaha nee maar dat had toch niet gelukt, want ik kan niet zingen hahahaha........ik zing alleen als niemand het hoort.....nou jah niemand.......mīn dieren horen het wel, maar die stoppen gewoon bananen in hun oren
Ik haak nooit af!

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 10:11
Esther prachtige boom en het kerststalletje van je opa prachtig dat je die kunt neerzetten. Marileen wat hebben jullie een prachtig kersthuis.  

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 12:40

Hier een paar foto's van wat van onze kerstversiering. Ik heb 1 bol witte pompom van de Action als slinger in de boom gehangen. Staat echt super leuk!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 12:42
Wat mooi allemaal Jips......en wat staat je valkje gezellig zo bij de kerstboom
Ik haak nooit af!

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 13:21

Wij hebben gisteren de kerstboom gekocht, ligt nu te acclimatisedingesen in de gang.

Morgen of dinsdag zetten ze hem op. Misschien kan ik er volgende week een foto van maken.

Mijn moeder heeft vanmorgen haar busje versierd. Doet ze met elk feest. De kinderen en leerkrachten van de bus wachten met ongeduld op elk feest om te zien hoe de bus versierd is.

Met de klas hebben we donderdag de kerstboom gezet en ballen ingehangen.
Elke dag werkt er een groepje aan een kerstversiering die ook nog in de boom komt hangen.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 13:57

Wat ziet je huis er gezellig uit Marleen. En jij stopt niet bij een boom. Gezellig zo al die lichtjes.

Bij jullie is het ook gezellig, Jips. Ziet er inderdaad heel gezellig uit die pompom bol door de boom.

Op school is het altijd gezellig he Ennas in deze tijd. Ik kan er zo van genieten. 's Ochtends alleen de kerstverlichting maar aan tijdens het kringmoment en de dagopening. En het optuigen van de boom met de kinderen. Jammer altijd weer dat het maar zo kort is. Dit jaar is het lang. Bijna drie weken. 6 december is de boel opgezet en de vrijdag voor de kerstvakantie (maar dan is het ook al bijna kerst) gaat het er pas weer af. Soms doe je het voor een krappe 2 weken. Overigens hoef ik deze keer eens niet op de ladder om de rommel op te ruimen. Ik had het zo wie zo al niet gedaan met de zwangerschap en de bekkenklachten. Maar ik werk voor het eerst sinds ik op school werk op maandag en dinsdag. Dus als ik de deur achter me dichttrek die laatste dinsdag voor de vakantie (voor een hele lange tijd want mijn verlof gaat in precies na de kerstvakantie) is de school nog versierd. Ook wel eens lekker.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 17:07
Gisteren heb ik 2 mooie Kerststerren gekocht (rode variant) voor hier thuis op de salontafel en eentje voor mijn vader. Hij houdt helemaal niet van versieringen, maar ik ga hem toch zo'n ding in zijn maag splitsen!

Vorig jaar november is mijn moeder overleden na een lang ziekbed. Doordat mijn vader alle hulp en toewijding aan haar geschonken heeft en mijn moeder geen huishoudelijke hulp wilde, was het huis inmiddels totaal chaotisch en voor hem onleefbaar geworden. In januari heb ik het plan opgevat om hem te helpen met het reorganiseren, schoonmaken en herstellen waar nodig was vanaf de zolder tot en met de garage. Een megaklus!!! Vanavond ga ik er weer heen (150 KM) en blijf ik tot woensdag. Dinsdagavond hebben we een gezellige avond samen met de buren om de afronding van dit project te vieren.

Vandaar dat ik een Kerstster op zijn tafel toch wel op z'n plaats vond. Sorry, een beetje off-topic, maar dan weten jullie dat ik de komende dagen niet online ben.

Allemaal veel voorpret toegewenst met jullie voorbereidingen. 

  

 
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 18:08

Marileen, Wat heb je een mooie versieringen zeg.

jips. die van jou zijn ook schitterend.en wat een goed idee om zo'n bol met bolletjes (wat staat dat er leuk zeg)  te gebruiken

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 20:14

Vandaag nog een beetje gedaan

Niet zo heel veel........het gaat vandaag niet echt goed met me.....

Maarrruuuhhhhh........morgen misschien weer wel!

Ik ga vanavond nog wat fotoīs posten hoor

LEUK allemaal bij jullie.....mooi hoor!!!!! Echt heel gezellig

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 22:33

Update

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 22:41

Mooi, hoor,

 

Maar dat kan toch niet, met een scootmobiel?

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 22:44
Hihi wat bedoel je nou?
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns