Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstpost

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 19:38

Ik heb hem ook ontvangen,bedankt.

Hoeveel kerstkaartjes heb je al terug gehad??

groetjes Frea

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 20:39

heb je kaartje vandaag ontvangen, superleuk maar je heb er zelf geen adres en naam opgezet zodat ik er geen terug kan sturen

kan je mij nog even een pm sturen met jouw gegevens, ik vind dit ook erg leuk om je er eentje terug te sturen

 



Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 21:02
bedankt marileen die van jou is binnen die van mij heeft geisteren de weg naar de postbak gevonden Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 21:46

bij mij is cora de postbode ook geweest met jou kaartje bedankt

nu heb je voor volgend jaar genoeg kaarten om te hergebruiken

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 23:45

Jullie ook allemaal heeeeeeeeeeeeeeel veel bedankt!!!! We zijn er zo blij mee!!!!

Zoooooooo gezellig......ze hangen allemaal op

Heb ze nog niet geteld, zal het morgen eens doen

Echt waar........dit doet me zo goed.

Ben zo ontzettend blij met jullie.

Iheb zoveel lieve, leuke vriendinnen gekregen

Een dikke kus voor jullie allemaal

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 13:17

Heb de jouwe ook binnen. Bedankt! Manuel en ik hebben (zoals we met alle kerstkaarten doen) hem samen bewonderd. Hij vond de bloemen erg mooi en ook het goud er door deed hem wel wat. Vandaag opgehangen samen met een paar andere favoriete kaarten waar hij steeds mee in de weer was. Ik vond het een beetje sneu dat hij al die kaarten alleen maar aan het lijntje mocht bekijken. maar toen ik eenmaal begon met ophangen gaf hij zelf de rest van de kaartjes aan. Ze mochten ook aan de kiepertes. (knijpertjes) Die heb ik dit jaar allemaal zilver geverft. Rood met groen en geel vond ik toch een beetje te gortig worden aan een lijn. Nu hangen de kaarten helemaal in kerstsfeer.

Had ik zelf in november de kaarten allemaal al geschreven, (die van jou later want ik kreeg je adres later natuurlijk) vergat ik steeds decemberzegels te kopen. En daarna hebben ze met zegel en al nog een halve week gelegen. Ik ben zo'n chaoot. Kom pas als ik langs de brievenbus kom tot de ontdekking dat ik kaarten mee had moeten nemen om te posten. Hopeloos.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 13:44
Vergeet ze niet dicht te plakken ;)

Gisteren stond er een mevrouw in het postkantoor, die had alle enveloppen alleen maar tussen dat stukje papier geschoven. Moesten ze allemaal dichtgeplakt worden, of naar binnengevouwen en dan plakbandje erover... Je wilt niet weten hoeveel kerstkaarten ze had. Ik gok ongeveer 200 stuks!
Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 September 2008
Locatie: hoogerheide
Status: Offline
Points: 738
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 14:18
Heb de jouwe ook binnen. Bedankt! marileen


groetjes grietje
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 14:24
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

...  Hopeloos.


Bij mij loopt het voornemen om in november de zelfgemaakte kaarten klaar te hebben liggen ook consequent in het honderd. Alle kaarten (in de winkel gekocht) inclusief die van Marileen heb ik eergistermiddag tegelijk gepost.

Gisteren kwam Marileen's kaart aan. Reuze bedankt, maar dat ik per PM al gedaan.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 14:33

Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik hier in dit topic iedereen wil bedanken voor de superleuke en mooie kaarten die we krijgen.

Dan hoef ik niet iedereen een pm te sturen.

Weet je dat ik er heel erg van geniet.......vind het zo lief van jullie!!!

Ik haak nooit af!

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 14:37
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Dan hoef ik niet iedereen een pm te sturen.


Nee joh..., ik voelde me een beetje in gebreke gebleven dat ik weer zo heerlijk op tijd was met die kaarten terwijl hier de bedankjes over en weer vlogen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 15:33
Ik heb de kaart van jou ook al binnen. Leuk hè?
Groetjes Wil
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 17:58
Marileen, bedankt vootr het leuke kaartje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 12:53
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik hier in dit topic iedereen wil bedanken voor de superleuke en mooie kaarten die we krijgen.

Dan hoef ik niet iedereen een pm te sturen.

Weet je dat ik er heel erg van geniet.......vind het zo lief van jullie!!!

Is prima zo hoor. Leuk he zo'n slinger vol kaarten in je huis. Daar geniet ik zelf ook altijd zo van.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Patricia-09 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Patricia-09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 14:10

Ik heb je kaartje gisteren ook binnen gekregen !

Heel erg leuk, bedankt

Wat voor de rups het einde van de wereld is, is voor de vlinder slechts het begin.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 12:14
hoi marileen wij hebben gisteren je kaartje onvangen door
omstandig heden ben ik er nog niet toegekomen om de mijne
te versturen maar der wordt werk van gemaakt alvast bedankt

en fijne feestdagen
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 12:49
hartelijk dank voor het kaartje
groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns