Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

drops vestje haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
AnnetteE View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnetteE Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: drops vestje haken
    Posted: 17 Januari 2012 om 11:09

Hallo,

 

Graag wil ik een gehaakt kindervestje maken, maar ik kom er niet uit.

Ik moet tussen de 13e en 14e stok, tussen de 19e en 20e stok tussen de 37e en 3e stok en tussen de 43e en 44e stok een markeerdraad plaatsen, dit heb ik gedaan en dan moet ik gaan meerderen.

Er staat dat ik met meerderen moet beginnen in het 3e stokje voor de markeerderaad en 2 stokken in een stok moet haken, dit begrijp ik nog wel, maar dan moet ik 1 stok in de volgende stok, 1 stok in iedere van de volgende 2 stokken (markeerdraad staat tussen deze 2 stokken), en dan weer 2 stokken in het volgende stok en 2 stokken in de volgende 2 stokken.

Wie zou dit voor mij eenvoudig uit kunnen leggen! Alvast vriendelijk bedankt.

 

 

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 12:37

ik denk dat het lezen moeilijker is dan als je er mee bezig bent.

je haakt in de 11de stok 2 stokjes, dan haak je in de vlg 3 stokjes 1 stokje,en als je het er goed hebt neer gezet moet je in de vlg. 3 stokjes telkens 2 stokjes haken

maar als je even het nummer van drops erbij zet kan ik even kijken of het klopt.

Back to Top
AnnetteE View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnetteE Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 13:35

Hartelijk dank voor de reactie, ik ga het proberen.

Het patroon staat in drops  nummer 19. Het model is nummer 8.

 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.363 seconden.
Lang Yarns