Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Koosje (Christel Krukkert)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Koosje (Christel Krukkert)
    Posted: 12 Februari 2012 om 19:53

Hoi Dames (en heren),

Ben bezig met koosje te haken maar heb hier een vraag over de achterpoten.

Bij de achterpoten van koosje (christel krukkert) staat haak een ketting van 5 lossen. Toer 1 haak aan beide zijden van de lossenketting 5 vasten (10v). Kan ik hiervoor ook een magische ring haken?

Graag jullie advies/hulp.
Groetjes Wilma

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 20:03
Nee, kan niet. Je haakt nl. een soort van zooltje op deze manier. Groetjes, Lida.
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 20:04
Nee dat kan niet want dat word
een rondje en het moet een ovaal
worden dus je haakt vijf vaste
terug en gaat verder aan de
andere kant van de losse ketting.
Hoop dat ik het duidelijk neer
heb gezet
groetjes nathalie
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 08:30
Ik heb de achterpootjes net af. Idd het worden zooltjes, dus je kan geen magische ring maken. Mag ik jouw wat vragen?? Met welk garen ben jij koosje aan het maken??
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 16:11
@Jolanda43, Ik weet niet aan wie je vraag over het garen gericht was. Maar ik heb Koosje 2 jaar geleden gehaakt met Catania. Groetjes, Lida
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 20:00

Hoi Jolanda,

Voor Koosje ben ik met het garen van G-B Batik aan het haken (gemeleerd garen) maar hij wordt wel veel kleiner als in het boekje staat maar is juist daardoor superschattig, als hij af is zal een foto plaatsen.

Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 21:13

Hoi Wilma

Ik heb hem gehaakt met Annel cotton 8. Ik ga hem morgen in elkaar zetten. Ik heb eigenlijk geen idee of die kleiner is of groter. Staan toch geen maten in het boekje??. Ik ben nu net begonnen met Moosje met lisa garen van de action, een ding weet ik al wel(toer 8 ben ik nu) hij wordt groter..

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns