Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boekje Christel Krukkert

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2012 om 15:56
Hij is echt heel leuk. Staat op mijn verlanglijstje voor volgende week, want dan ben ik jarig... joepie........dtaan nu 7 boekjes op hihihihihihihihihihihih
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2012 om 18:51

  Het boekje vandaag ook ontvangen.

Ik ben niet zo kapot van het apenbekje. Misschien valt het 'in het echt' wel mee.

Volgende week vakantie en dan ga ik aap Philippe haken. Die is zo leuk!!

 

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 09:08
Oh wat leuk! Ik heb hem in de stad nog niet weten te vinden, ga hem misschien binnenkort dan toch eens bestellen!
Back to Top
olly View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 12:34

Ik heb hem gisteren gekocht! Hij is zo ontzettend leuk...ik had al twee losse patronen op haar site besteld, maar er staat zoveel meer moois in.

Ik kijk nu al uit naar haar nieuwe boekje dat in Aug/Sept uit gaat komen!!!

Groetjes Mo
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 15:45
Heb vandaag via Cosmox besteld, kan niet wachten.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2012 om 17:53
als het goed is kun je morgen al gaan genieten wilma1979
Anne-Marie
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 12:59
Heb het boekje zojuist met de post ontvangen. Wie kan me helpen, weet niet met welke aap ik moet beginnen (zijn allemaal zo schattig) en ik moet nog zoveel andere dingen haken (onder andere 1 mega matawi-ui voor mn dochter en Pip de pinguin van Christel).
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 20:20
Zo lief.
Ik kwam vandaag thuis, had mijn zus een verrassing...
Jullie raden het nooit (misschien wel dan)
Ze had voor mij het boekje aapjes haken gekocht!!!
Ik hoop er binnenkort in te kunnen beginnen, er staan echt een paar schatjes in.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns