Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon nijlpaard

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jannette View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jannette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon nijlpaard
    Posted: 20 Februari 2012 om 09:45
Ik ben begonnen met het patroon van het nijlpaard. Het is even doorbijten. Alleen bij rij 26 t/m 31 kom ik er niet meer uit. Rij 28 kom netjes uit op 14 steken maar in rij 29  moet ik op 17 steken uitkomen, maar dat kan niet want je moet in rij 29 3 in totaal 3 steken minderen maar dan kom je toch echt uit op 11 steken ipv 17. Wie weet hoe ik dit stukje moet haken?
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 10:13

Welke nijlpaard ben je aan het maken ?

groetjes Margaret

Back to Top
Jannette View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jannette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 10:25
Ik ben de nijlpaard van deze website aan het haken.
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 10:46

Die ken ik helaas niet. Maar als je bij zoeken op dit forum bij nijlpaard kijkt zie je dat het inderdaad niet klopt, er wordt gezegd dat je misschien rij 28 en 29 moet overslaan. Je kunt ook een pm sturen naar diegene die hem toen aan het maken was misschien weet zij hoe je verder moet.

Succes met het maken van je nijlpaard.

groetjes Margaret

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2012 om 18:51
Anders Renske even mailen, website en forum zijn 2 verschillende dingen die soms overlappen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns