Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tuisch haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jvn View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 April 2012
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jvn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tuisch haken
    Posted: 06 April 2012 om 13:17
Hallo allemaal,
 Ik ben jvn en ook aan het haken geslagen.
Alleen dan tunisch haken. Ik vroeg me af of iemand een patroon voor een babydeken heeft dat tunisch gehaakt is. Heb een mailje gestuurd naar info@hobbydoos.nl en die raadde me aan het op ht formum eens te vragen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
alvast bedankt
jvn
jvn
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 16:10
hoi lees even het topic welkom, liever geen emailadres open en bloot op het forum maar in je profiel dan kan elke hobbydoos het zien maar wordt er geen misbruik gemaakt
voor een patroon van een babydeken moet je even zoeken op het woord tunisch haken of op babydeken dan vind je echt wel wat.
succes
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 17:03
Ik heb even voor je gegoogled en wat ik tegenkwam was een badkamerkleedje .
 het was een tel patroon uit een oude Ariadne .
 
Als je dat soepeler zou haken(dunner garen dikkere pen  is het misschien iets voor een dekentje .
Verder ben ik weinig tegen gekomen .
Dus even googelen is misschien een idee .
Als je hierboven even op topic search ( bij het vergrootglas) tunisch haken intikt komt er ook wel wat voorbij dacht ik .
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 19:26
Het enige waar ik je aan kan helpen is een tasje, verder heb ik niets kunnen vinden.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 09:44
Ik heb je wat gestuurd.

Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.637 seconden.
Lang Yarns