Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het begin is er!!!!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Het begin is er!!!!
    Posted: 24 April 2012 om 14:03
Het begin van mijn granny is er. eerst maar even met 1 kleur om te kijken hoeveel vierkantjes ik uit een bol Catania haal....
 
Verder nog even een deksel gehaakt van keukenbindtouw....kan het niet aanbevelen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 15:06
Dat ziet er leuk uit! Ga zo door...
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 15:15
Mooi! En is die deksel voor op het potje (waar we het pas over hadden)? Hoe heb je de rand nu opgelost?
Vind de deksel wel mooi!
Back to Top
funnyface720 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer funnyface720 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 15:18
Mooi hoor, vooral die deksel (leuk bedacht hahaha). Ben je van plan om een sprei te maken van die granny's? Mijn ervaring is namelijk dat een sprei van catania vrij zwaar wordt. Maar voor een tas of kussen kan het weer prima.


Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 15:46
ja inderdaad een deken maken in katoen, ik zou het niet meer doen, veel te zwaar
maar het zijn wel erg mooie granny's 


Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 15:58
Ooooooohhhh ik vind ze echt heeeeeeeel mooi.
Ik moet nog steeds een tafelkleed maken voor in de kamer. Weet nog niet
wat ik ga gebruiken.....wol of katoen.
Ik haak nooit af!

Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 16:09
ik vind het mooi !!!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 16:40
Hoe heb je de rand nu opgelost? ik heb het rondje iets langer gehaakt, toen een randje met kleine lusjes erlangs en er een elastiekje door gedaan en aangetrokken, bovenop de deksel 2-zijdig plakband omdag het touw zo stug is.
veel te zwaar. Klopt, het wordt ook niet een hele granny, het bed is 2.10x1.80...... ik maak er een rand van om over het voeteneinde te leggen.Wellicht koop ik een goedkoop dekbed, bekleed dat met gijze stof en maak het daar op vast. Wordt het allemaal te langdradig kunnen het zomaar kussens worden, hahaha niets zo veranderlijk als een vrouw, toch?! Voorlopig maar eerst een heleboel vierkantjes maken in verschillende patronen.
Back to Top
funnyface720 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer funnyface720 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 16:48
Dat is inderdaad een leuk idee. Moet ik ook maar eens over nadenken. 
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:56
het is al heel mooi
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 18:00
hele mooie granny's
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns