Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBorduren of breien of....es iets afwerken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Onderwerp: Borduren of breien of....es iets afwerken
    Posted: 20 Oktober 2007 om 23:29

 

hahaha!!!!!!!yes!ben vandaag met mini en maxi(oudste en jongste dochter)in stad geweest en boel es lekker onveilig gemaakt!...Grapje...hahaha!

Heb er wol gekocht om pantoffels te breien voor...jaja,es voor mezelf!ik ben proefkonijn!Uit journal 600 van regia model 6186/A.En natuurlijk met pompon van Regia!Pantoffelzooltjes moesten besteld worden  en kan ik over 2 weken afhalen!Zal es leuk worden!Verder heb ik een ...frutsel(zo noemde verkoopster dit(hahaha)gekocht!

een mengeling van poepsjieke draadjes in alle diktes en melangerende kleurtjes!Om in een gehaakte hesje te rijgen als sjaaltje!Zal ook es wat leuks en nieuws zijn ,moeilijk is het zeker niet ,ook es leuk meegenomen!

En dan heb ik nog een werkje van Maria Van Scharrenburg aangekocht!Van lanarte!

De Passion Flower!Ja,is al een tijdje dat de passie van borduren opsteekt maar heb die steeds wat onderdrukt omdat ik wil breien,maar heb me toch laten gaan voor een klein werkje(26 op 40)

Mischien dat dit me terug op dreef brengt om andere dingen te maken of dat ik plots toch nog mijn rozentafelkleedje afwerk dat 3/4 af is maar niet af raakt(maakte ik toen ik 20 was en nog thuis woonde)Na huwelijk kwam het er maar niet van om toch het werkje af te maken!)

Donderdag ga ik in verlof en dan zal?...wil ik gordijnen en overgordijnen maken(kamer toverbloemenprinses),2 coltruitjes breien voor op mijn brrrrrr...o zo koude werk(met mijn teergeliefde breimachine) en moet dringend een phildartrui afbreien voor Perlefientje.Ben begonnen aan rugpand en...ben onbeschaamd aan andere meer dringende projecten begonnen!Maar schaamte begint te komen!hahhaah!

Hoorde vandaag verkoopster zeggen...Ik zal nooit lang genoeg leven om alles af te werken of te maken die ik wil!

klonk me bekend in de oren!!!!!!!!!!!Proestttttttttttt!!!!!!

greatings...Perle!

 

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 08:27
Hihi, klinkt erg bekend........Ik neem me altijd voor om eerst iets af te werken.............nadat ik een klein stukje heb geprobeerd van het nieuwe hihi
Groetjes Syl
Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 09:19
Ik probeer mezelf nu in te houden tot 3 projecten en dat lukt best wel. maar wat ik allemaal nog wil maken, daar is mijn leven echt niet lang genoeg voor. 
Groetjes van Lieke

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 09:29
Hihi, Perle ik wens je heel veel succes met al die projecten. Ik ben eigenlijk wel hetzelfde, ook met van alles en nog wat bezig, maar moet nu wel van mezelf de dingen afmaken voor de kerstmarkt (ben trouwens wel stiekem alweer met iets anders begonnen, kerststerren).
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 09:50
Klinkt bekend in de oren,had er de laatste ook last van,heb nu ineens heel veel klaar en ga nu wwer terug naar niet meer dan twee projecten,kon er niet tegen zoveel tegelijk!!
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2007 om 13:08

Hoi Perle, da's wel heel veel tegelijk he?? Ben benieuwd naar de foto's. Momenteel ben ik stroken aan het breien voor weer een paar ballen van Marleen.

Mijn eerst zo "rose" kleindochter is nu opeens "paars" aan het worden. Heb van Wibra Saskia paars en lila; kom ik een PAARSJE tekort natuurlijk. Moet maar eens op zoek naar lila/paars van een ander merk, anders krijgt deze oma op haar kop!!

groetjes en fijn weekend, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns