Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De laatste half jaar...

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 21:11
Ja, tafelzeil. Op de markt als restje gescoord. Een oude schooltas was mijn patroon en "leverde" ook de gespen, etc.
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 21:15
Sheila,
Ze heten flowerpower people en komen van amigurumiparadise.com. Leuk om te maken! En het was voor een drieling.
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 21:19
Carlaevelyn,

De Ridderkerk zijn eigenlijk wijnkurken , niet allemaal zelf opgedronken! Ik heb ergens een foto van gezien en aan het experimenteren geslagen. De burcht bestaat eigenlijk uit kleine pakjes appelsap, ingepakt in steentjespapier.
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 21:20
Riddertjes, natuurlijk. Lang leve de autocorrect.....
Back to Top
Nancy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1009
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nancy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 21:36
Hey, hey,

Jij heb echt niet stil gezeten zeg. Ziet er allemaal leuk en kleurig uit.

Gr Nancy.
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2012 om 23:27
Nancy, Ben je er nog? Ja, maar ik moest me koest houden. De baboes moesten eerst geboren worden voor dat ik de cadeautjes kon tonen. :)
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 09:32
Mooie dingen heb je gemaakt!
Erg leuk om naar te kijken.
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 21:51
Originally posted by repa repa wrote:

Ja, tafelzeil. Op de markt als restje gescoord. Een oude schooltas was mijn patroon en "leverde" ook de gespen, etc.
 
Toch een goed idee om zeil als voering te gebruiken, blijft alles wel redelijk droog denk ik...

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 23:17
Zeker! Dat was ook mijn ergernis: een lekkende beker en meteen en vlek in de tas die je niet meer eruit krijgt. Daarom het idee van tafelzeil. Ook handig voor gymtassen en zwemtassen. Erg handig, bij deze van harte aanbevolen.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 00:12
Wat heb je veel en mooie dingen gemaakt

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 07:20
Wow,wat veeeel!! Super mooiClap
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 07:26
wat een mooie dingen heb je gemaakt
mag ik vragen waar het patroontje van de sleutelhanger met het hartje  te krijgen is
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 08:25
Originally posted by repa repa wrote:

Zeker! Dat was ook mijn ergernis: een lekkende beker en meteen en vlek in de tas die je niet meer eruit krijgt. Daarom het idee van tafelzeil. Ook handig voor gymtassen en zwemtassen. Erg handig, bij deze van harte aanbevolen.
 
Dus het is ook stevig? Ik ben met een granny square tas bezig maar zit nog te denken wat ik zal gebruiken als voering. Misschien dat het alleen als binnentas niet genoeg is of denk jij van wel?
 
Ik heb trouwens nog eens naar de foto's gekeken.
Ik vind die doosjes die je "bekleed" hebt ook zo leuk, daar heb ik er ook verschillende van, maar die zijn gewoon "kaal". Heb je dat zelf bedacht of is daar een patroon van? Vind dat wel een leuk idee eigenlijk.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 08:56
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:


 
Dus het is ook stevig? Ik ben met een granny square tas bezig maar zit nog te denken wat ik zal gebruiken als voering. Misschien dat het alleen als binnentas niet genoeg is of denk jij van wel?
 
Ik heb trouwens nog eens naar de foto's gekeken.
Ik vind die doosjes die je "bekleed" hebt ook zo leuk, daar heb ik er ook verschillende van, maar die zijn gewoon "kaal". Heb je dat zelf bedacht of is daar een patroon van? Vind dat wel een leuk idee eigenlijk.


Zeker stevig genoeg! En verstevigt je werk ook. Voor de schooltassen heb ik spijkerstof als buitenkant gebruikt en met de tafelzeil voering hoefde er geen plastic of i.d. erin voor de stevigheid.
De doosjes heb ik helemaal zelf verzonnen en er waren ook geen twee dezelfde, ik moest iedere keer aanpassen. De doosjes, pillendoosjes etc. komen van de Xenos, maar ook doosjes waarin juwelieren hun waren verpakken. Ik heb ze voor een goede doelen markt gemaakt en waren erg in trek. Leuk om een voorraadje te hebben voor allerlei doelen: kado voor de juffen, voor kinderfeestjes (met een bijou kettinkje erin), als vriendinnenkado...
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 09:01
Ok dan moet ik het zelf maar eens proberen met die doosjes:-).
Ik vind ze zo leuk!
En dat tafelzeil houd ik zeker in gedachten, vind het toch wel belangrijk dat mijn tas een beetje waterdicht wordt. Bedankt!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 09:55
Wat heb je veel leuke en mooie dingen gemaakt.
Met plezier allemaal zitten bekijken.
Groetjes van Jolly



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.473 seconden.
Lang Yarns