Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zo mooi

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zo mooi
    Posted: 21 Juli 2012 om 22:48
kennen jullie het werk van deze dame
ik heb het laatst in een winkel in groningen gezien, als ik toch eens zo goed kon breien..... zucht
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 22:58
Ze is GEWELDIG!!!!!!
 
ik kan breien maar dit zijn echte kunsstukken..........zeg dat wel....... zucht......
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 23:12
Ze heeft wel prachtige dingen!!
Voor ik zo kan breien, vind de pinpelliese al een hele klus.:-)
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 01:14
Zijn dit haar eigen ontwerpen ?
Ik heb mijn twijfels, ze zijn quasi identiek aan de patronen van mijn lievelingsontwerper. Embarrassed
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2012
Status: Offline
Points: 356
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 09:46
Het lijkt gebreid op een machine, zo fijntjes.
Of vergis ik me ?
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 10:00
[QUOTE=Petronette] Het lijkt gebreid op een machine, zo fijntjes.
Of vergis ik me ?
 
 
Jaaaaaahaaaaaaaaaa, alles is met de hand, dat is het 'm nu juist  LOLLOLLOL
 
 
 
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 10:11
Originally posted by katelijne katelijne wrote:


Zijn dit haar eigen ontwerpen ?
Ik heb mijn twijfels, ze zijn quasi identiek aan de patronen van mijn lievelingsontwerper. Embarrassed



het zijn haar eigen ontwerpen, ze komt af en toe naar nederland en dan kun je een workshop volgen, zij breit hoofdzakelijk met zuiver scheerwol, dat ze rustig heet wast en er een strijkbout opzet, je kunt ook materiaalpakketten kopen van haar (zijn wel heeel duur)

er is al eerder een topic over geweest, de Mongoliasjaal
lydia wijsbroek
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 15:29
Prachtig!
Als ik al überhaupt eens kon breien (zucht), kom niet verder als recht en averecht.
Zelfs dat kan bij mij nog mislukken.
 
Gr. Rianne
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 17:18
Het zijn prachtige ontwerpen en het is overduidelijk waar zij haar inspiratie gehaald heeft .
Die lieve man is in de jaren '60 naar het Verenigd Koninkrijk verhuist en publiceert en ontwerpt quasi identieke patronen sedert de jaren '80.
Volgens mij is zij toch een ietsiepietsie jonger. Wink
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 17:31
katelijne, wie bedoel jij dan?
lydia wijsbroek
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 17:53
Oeps, vergeten te vermelden Lydia Embarrassed : the one and only Kaffe Fassett !
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 18:45
is niet mijn smaak zal best moeilijk zijn maar zou zulke dingen nooit dragen
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 19:13
heb even zitten spieken bij die kaffe fasset, maar dat kan me niet bekoren, vindt het niet zo mooi als van die dame christel seyfahrt
lydia wijsbroek
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 19:23
Tja, wat is dit mooi! Clap Bij dat topic over de mongolia sjaal heb ik ook al zitten kwijlen ... die sjaal met die vogels vind ik ook mooi! Maar wat een project om te maken, het lijkt me wel geweldig als dat lukt.  
Ik begin eens met sokken met een eenvoudig motief ... (maar of dat hiermee vergeleken mag worden?!)  
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 22:50
Op zijn website staan inderdaad niet zo veel modellen en zeker niet de mooiste.
Die staan natuurlijk in zijn boeken. Hij ontwerpt ook voor Rowan garens. Prachtig garen maar heel duur.
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2012 om 07:59
Ik vind de ontwerpen van Christel Seyfarth geraffineerder....
Zo ook de kleurencombinaties, blijven kunstwerken
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2012 om 14:31
als je dit kunt ben je een ware kunstenaar helaas ben ik niet zo geod met de breinaalden
Anne-Marie
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2012 om 18:01
dat zijn echte kunst werken
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns