Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Diep in de zee... koraalpatroontjes!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Diep in de zee... koraalpatroontjes!
    Posted: 18 Augustus 2012 om 19:17
Ik had ze al naar enkele leden verstuurd naar aanleiding van het strand topic, maar misschien zijn er meerderen die het leuk vinden om met deze hitte een duik in zee te nemen en wat vrolijke koralen te haken?
 
De patroontjes zijn zeer snel en simpel te haken, leuke projectjes voor beginners, maar gevorderden kunnen er ook plezier aan beleven! Ze zijn in het Engels, mocht er nu veel vraag om Nederlandse versies zijn dan wil ik ze van de week best even vertalen Smile
 
Geef gerust een gil!
Groetjes,
Marcha
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:19
ja sorry mas maar het engels gaat me helemaal niet zo goed af , maar wel bedankt voor het aanbod hoor
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 01:07
Geen probleem, ik zal het van de week even vertalen, dan kan ik de NL versie naar je toe sturen :)
Groetjes,
Marcha
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 09:07
Marcha
bedankt voor de patroontjes Thumbs Up
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 16:30
Een patroontje van koraal mis ik nog.
Zou ik het ook kunnen ontvangen Mas ?
En alvast nen dikken merci Wink
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:24
Zonet ontdekt dat ik mijn emailadres nog niet terug ingevoerd had, stom maar ja. Embarrassed
Zou ik nogmaals om de patroontjes mogen vragen ?
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:29
Natuurlijk Dine,
Ze komen er aan!
Groetjes,
Marcha
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 09:07
ik ben wel nieuwsgierig, zou ik ze ook mogen?
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 10:51
Mag ik ook aansluiten aub??
 
Alvast bedankt ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 11:23
Ik geef een gil voor de nederlandse vertaling, mag dat?
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 13:31
Heel graag hoor
dank u wel
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Februari 2012
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 17:11
Hoi Marcha, wat lief van je dat je dit met ons wilt delen, hou me zeker aanbevolen voor de nederlandse versie.
Liefs Wilma
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 22:24
Ik zou ook graag de Ned versie willen ontvangen.
Back to Top
Jubjub1987 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 November 2012
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jubjub1987 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 19:31
Hallo!

Ik ben net nieuw en zag dat de koraaltjes goed te doen zijn voor beginners. Zou ik deze ook mogen ontvangen? (liefst in NL).

Groetjes,
Tatiana
Back to Top
lydjuh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Maart 2013
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lydjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2013 om 21:24
Geld dit aanbod voor de nederlandse versie    ?
Back to Top
Cresi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2012
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cresi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2013 om 19:32
Koraalpatroontjes heb ik ook nog niet, ik zou heel blij zijn met de nederlandse vertaling. Ik probeer nu af en toe de engelse patronen te vertalen maar gaat me nog niet zo goed af, duss ik maak graag gebruik van jouw aanbod. Alvast een dikke dank je welThumbs Up
Creagroetjes
Ieders talent is uniek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns