Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenzeeman

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 08 November 2007 om 16:52

Originally posted by Lizzi Lizzi wrote:

Ik kwam daarstraks voor 't eerst in de zeeman (omdat iedereen het daar altijd over had!)Daar hebben ze echt leuke wol!!! Kwam buiten met 10 bolletjes!! Voor maar €16, dus duur is dat niet he!

Daarna ben ik ook even bij de veritas binnengesprongen (hebben jullie dat ook in nederland??) en daar heb ik dikke breinaalden (10) gekocht en een dikke haaknaald (7) en ook nog dopjes om op mn breinaalden te zetten zodat alles er niet afschuift.  Handig! Ze hadden daar ook zooooo'n mooie poncho's hangen! Moest me inhouden of ik had vanalles meegebracht!!

Toch leuk hè, zo'n beetje shoppen en neuzen!!


veel plezier met je gekochte spulletjes

en nee, volgens mij bestaat Veritas niet bij "ons".

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 09:14

En hoe was het op de lady's club ??

Sorry Hil maar die dopjes bestaan al bijna net zo lang als wij .

Geef niet hoor, we zijn nooit te oud om te leren hé.

Antonia
Back to Top
Hil7 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 184
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 14:22

Hallo Antonia, wat een giller toch? nee, het geeft ook niets, maar ik zie via de mail toch vaak hebbedingetjes, die ik of niet meer weet van vroeger, of ikn de weg kwijt. Nu weer lichtgevende haaknaalden, hoe verzin je zoiets? Dat vind ik altijd zò wonderbaarlijk, wie oh wie vind dat uit? Waarom vinden wij dat b.v. niet uit? Oh ja nog zoiets, gisteravond zag ik bij Editie NL dat er ene Miriam Tegels is, die in het Guiness Book of records staat als snelste breister, ik bedoel maar!!!! Ik zag haar ook breien en inderdaad supervlug.

Nu ga ik, als motormuis achter de koffie aan, daar ben ik nu wel even aan toe.

Groetjes allemaal van Hil

Hil7
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 15:00
he die mevrouw heb ik een workshop van gehad op de snb dag. Die was wel erg snel ja
Back to Top
Hil7 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 184
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 15:11

Hallo lieve allemaal, het is me echt zò tegengevallen, er was er 1 die maakte zo'n nare opmerking en dan sla ik dicht. Ze zat ook nog naast me en keerde de hele ochtend haar rug naar me toe, afschuwelijk hoor. Ik ben er al 30 jaar lang lid van en dan dit, maar het heeft me zoveel gedaan dat ik besloten heb er mee te stoppen, ik zit al vanaf gisterochtend in de stress en dat is niet goed voor het hart, dus ga ik iets anders zoeken en dat gaat lukken. Jammer dat 1 zo'n iemand het voor je verpest, maar het is niet anders en ik kan me daar niet tegen weren helaas.

Groetjes van Hil

Hil7
Back to Top
Hil7 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 184
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 15:15

Hallo Knitalot, wat geinig dat jij daar een workshop hebt gehad, zo hoor ik nog eens wat. Was het leerzaam voor je? Als je daar overnacht krijg je volgens mij ook een workshop of was jij er maar 1 dag b.v.? Of ook een paar dagen?Ik zag wel dat ze een draad om haar vinger heeft, misschien is dat het?????dat snelle bedoel ik.

Groetjes van Hil

 

Hil7
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 15:23
Originally posted by Hil7 Hil7 wrote:

Hallo lieve allemaal, het is me echt zò tegengevallen, er was er 1 die maakte zo'n nare opmerking en dan sla ik dicht. Ze zat ook nog naast me en keerde de hele ochtend haar rug naar me toe, afschuwelijk hoor. Ik ben er al 30 jaar lang lid van en dan dit, maar het heeft me zoveel gedaan dat ik besloten heb er mee te stoppen, ik zit al vanaf gisterochtend in de stress en dat is niet goed voor het hart, dus ga ik iets anders zoeken en dat gaat lukken. Jammer dat 1 zo'n iemand het voor je verpest, maar het is niet anders en ik kan me daar niet tegen weren helaas.

Groetjes van Hil

Was dat op S&B-dag?? Wat vreselijk, ik dacht dat daar alleen maar van die aardige (meestal) vrouwen kwamen zoals wij!!

groetjes, Joke (en WIJ vinden je superlief hoor). 

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Hil7 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 184
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 16:46

Dank je wel Joke, nee het was op mijn clubje waar ik al 30 jaar lid van was.

Niet bij SNB hoor. dat lijkt me juist héél gezellig, zonder trammelant.

Groetjes van Hil 

Hil7
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Oktober 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 844
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 16:50
Originally posted by Hil7 Hil7 wrote:

Hallo lieve allemaal, het is me echt zò tegengevallen, er was er 1 die maakte zo'n nare opmerking en dan sla ik dicht. Ze zat ook nog naast me en keerde de hele ochtend haar rug naar me toe, afschuwelijk hoor. Ik ben er al 30 jaar lang lid van en dan dit, maar het heeft me zoveel gedaan dat ik besloten heb er mee te stoppen, ik zit al vanaf gisterochtend in de stress en dat is niet goed voor het hart, dus ga ik iets anders zoeken en dat gaat lukken. Jammer dat 1 zo'n iemand het voor je verpest, maar het is niet anders en ik kan me daar niet tegen weren helaas.

Groetjes van Hil



Wat erg voor jou! Dat verwacht je inderdaad niet als je al zo lang lid bent! Maar kop op, je vindt wel wat beter! Met LEUKE mensen!!
groetjes, Marlies
Back to Top
Hil7 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 184
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 17:09

Dank je wel Marlies, met jullie steun kom ik overal doorheen.

Ben al blij dat ik het even via de mail kwijt kan, want tegen de poes heeft ook niet veel zin natuurlijk, die vliegt dan naar boven, hahaha, grapje moet ook kunnen toch?

Groetjes van Hil

Hil7
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 09 November 2007 om 20:14
he bah Hil wat naar! Niet teveel van aantrekken hoor! En Joke, nee niet alle dames op de snbdag waren aardig, liep een hoop kouwe kak rond (mag je dat zeggen? beetje bot). Maar gelukkig ook veel leuke normale mensen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns