Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat me opvalt...

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:46
Embarrassed Embarrassed ik vergeet ook de foto's te maken, en een groot deel is niet eens afgewerkt,
als ze af zijn zet ik zeker de foto's   ALS HET LUKT,  beloofd
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 14:22
dat is een leuk idee om die mutsjes voor baby's te maken, dat ik daar toch niet op gekomen ben, nou dat ga ik zeker doen, vrienden van mijn jongens krijgen al wel baby's en daar maakte ik dan altijd knuffels voor, maar van die mutsjes voor baby's is natuurlijk super, bedankt voor de tip, en wat dom dat ik dat zelf niet verzonnen heb, en ik kijk uit naar de haakpatroontjes, want mijn hart lig toch wel bij haken
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 17:10
Ja daar geef ik jou wel gelijk in als ik iets opstuur dan vragen ze wat moet ik jou geven en dan zeg ik maak er een foto van en zet het op het forum ,maar de meeste tijd vergeet ik ook foto's te nemen van mijn werkstukjes en zijn ze weg
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 18:01
doortje , ik ben oma(moeke) van bijna 2 kleinkindjes , ik maak het meeste knuffels voor hen omdat mijn dochter niet graag gebreidde of gehaakte kleding zietConfused  Nu ben ik volop mutskes aan het maken( wat dan wel heel mooi is volgens haar want hij draagt die heel veel )  en heb ook al 3 petten gemaakt , nu nog de wantjes erbij en de winter mag komen Big smile 
Nu dacht ik dat ik wel degelijk een pop zou kunnen maken (of iets meisjesachtig ) maar nee hoor het is een jongetje hahhahahah dus ik moet de poppen maar wat uitstellen denk ik . Ik vergeet gewoon om foto"s te nemen omdat Storm meestal de knuffels al mee naar huis heeft . Ik wil nog zoveel maken , al dat moois dat ik van jullie gekregen heb (wil overal tegelijk aan beginnen ) maar natuurlijk is het ook niet zo evident om steeds aan de haak te slaan (ook al wil ik dit wel ) mijn huisje moet ook aan kant en ik kan niet tegelijk haken en tv kijken (wat sommige heel goed onder de knie hebben ) Dus ik doe wat ik kan hoor met al die patroontjes LOL
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 18:09
ja ik vind dat idee van die mutsjes zo leuk, en ik moest wel vreselijk lachen om me zelf dat ik dat zelf niet bedacht heb om het voor baby's te maken, want ze zijn zo leuk, ik kan gelukkig ook haken en tv kijken te gelijkertijd doen, heerlijk vind ik dat, ik zou niet weten wat ik zonder mijn hobby moet doen, ik zou dood ongelukkig worden denk ik
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 18:15
ja ik ook hoor Doortje , ik vind dit een keileuke hobby het haken , alleen spijtig dat er bij mijn vrienden geen handwerkers zitten ( ik ben altijd alleen aan het haken ) maar tateren dat kan ik nog altijd wel tegelijk met haken hoor LOL Hoelang haken jullie eigenlijk op een dag ? ben gewoon nieuwsgierig
Ik heb vandaag een uurtje of 2 gehaakt , is niet altijd zo maar was toch slecht weer hier en men zoon was tv aan het kijken en vroeg of ik mee bij hem kwam zitten (lief toch e) en zodoende heb ik weer wat verder gehaakt aan men mutske
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 18:54
Ik had gister voor het eerst sinds best een tijdje weer 2 werkjes af, maar na de foto op de computer zetten is ie vastgelopen. De werkjes gaan donderdag, dus ik zal voor die tijd wel een nieuwe foto maken, maar ik kan niet zeggen wanneer ie gepost kan worden.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 19:55
ik neem wel is een dag voor mezelf, vaak op woensdag, heerlijk is dat, maar ik heb de luxe dat ik niet werk, dus wat ik de ene dag niet afkrijg doe ik de andere dag, het ligt er ook aan hoe vaak en lang ik op het forum zit dan zit ik alleen maar te kletsen en dat is voor mijn haak/brei werkje echt niet goed
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns