Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroontjes van vilt

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2013 om 15:16
Beetje laat, maar misschin kan het nog, de vilt patroontjes..............
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2013 om 18:16
ik heb twee dvd`s te koop met honderden viltpatronen, ik vraag daar 15 euro voor dus als je interesse hebt stuur me dan maar een pm
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
schildje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Januari 2013
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer schildje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2013 om 15:49
Net de hobby met vilt begonnen dus ik zou graag de patronen willen hebben. Smile
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2013 om 16:40
Jeetje, schildje, ik heb een heel verhaal zitten tikken bij jouw profiel en je leest het niet eens!! Je hebt geen mailadres op de
Goede plaats staan. Niemand kan je nu wat sturen!
Back to Top
schildje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Januari 2013
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer schildje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 07:09
Sorry. Ik heb gekeken maar naar mijn idee staat mijn emailadres goed. Ik zou niet weten waar ik het nog meer moet neer zetten.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 07:38
vermeld je mailadres op de regel bij msn messenger kunnen alleen inglogde hobbyozen lezen
lydia wijsbroek
Back to Top
schildje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Januari 2013
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer schildje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 07:48
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

vermeld je mailadres op de regel bij msn messenger kunnen alleen inglogde hobbyozen lezen
 
Je bedoelt dit bij het member control panel toch? Daar heb ik bij windows live mesenger mijn email adres ingevuld. Als ik het goed begrijp zoals jij het geschreven hebt.
Groetjes Renate, trotse moeder van 3, Rick, Bart en Fleur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 08:05
Hij is nu wel zichtbaar
Back to Top
schildje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Januari 2013
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer schildje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 08:37
Mooi mooi dan is het gelukt. Smile
Groetjes Renate, trotse moeder van 3, Rick, Bart en Fleur.
Back to Top
Mel1996 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mel1996 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2013 om 21:41
Ik zou ook graag het patroon willen hebben. Alvast bedankt :)
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2013 om 22:21
Hoe????
Back to Top
Mel1996 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mel1996 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2013 om 22:42
Via de mail? als het goed is staat mijn emailadress zichtbaar op me profiel.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 04:35
Zie reactie van l.wijsbroek hierboven Mel.
Of kijk bij even voorstellen, dan zie je het onderstaande :)

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil ontvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.
Back to Top
Mel1996 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mel1996 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 20:42
Als het goed is staat me mailadres nu op me profiel. Zou iemand de patronen kunnen sturen? Alvast bedankt:)
Back to Top
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2013 om 23:37
Zou ik de viltpatroontjes ook mogen ontvangen? Ik wil ff iets anders dan alleen maar haken en vindt werken met vilt ook leuk.
Alvast bedankt
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">



http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2013 om 13:48
Ik vroeg aal een poos geleden om de viltpatroontjes, nu ik grieperig ben en iets klein wil doen, zou ik er super blij mee zijn.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2013 om 14:25
Kijk even hier boven naar de dikgedrukte letters!!! Jij hebt ook geen mailadres op de goede plaats staan!!!
Back to Top
jessica-1991 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 05 Juli 2012
Locatie: -
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jessica-1991 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 15:18
Zou ik ook wat patronen voor vilt Mogen?
Haken is leuk!
Back to Top
roxy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer roxy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 16:00
ik zou ook graag in tressen hebben in de patroontjes voor het vilt
groetjes roxy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns