Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

minderen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kruimeltje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kruimeltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: minderen
    Posted: 16 September 2012 om 11:27

Goedemorgen, ik wil een stola breien voor mij dochter maar ben een leek wat breien betreft, ik moet een driehoek breien en snap niet helemaal wanneer ik moet minderen.voor de afschuining in elke 2e naald 2x1 steek en 1x2 steken aan weerszijden minderen, en wat ik nu niet begrijp is het volgende< moet ik allebei de minderingen in elke 2e naald uitvoeren of de ene keer 2x1 en de volgende 2e naald 1x2, ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen, alvast heel erg bedankt!!!Embarrassed
groetjes Hilly
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2012 om 11:39
Volgens mij in de 2de naald 1 mindering, de 4de naald 1 mindering, de 6de naald 2 minderingen en dan vanaf de 8ste naald deze minderingen herhalen
Back to Top
kruimeltje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 01 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kruimeltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2012 om 12:00
Dankjewel Rinske!! ik ga aan de slag Wink
groetjes Hilly
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns