Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poppenmode

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 13:39
Volgens mij ging het om een blad wat nog gewoon te koop is. En dat is dus een steeds weerkerend verhaal: dat mag hier niet gedeeld worden!
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 13:53
Maar het is wel gedeeld? Tenminste uit de reactie,s te lezen. Waarom wordt dat dan niet even vermeld?
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 14:12
Originally posted by pippie pippie wrote:

Volgens mij ging het om een blad wat nog gewoon te koop is. En dat is dus een steeds weerkerend verhaal: dat mag hier niet gedeeld worden!
Waar maak je dat uit op? Ik heb het net terug gelezen maar er wordt niets vermeld om welk blad het gaat en ook niet dat het een blad is wat nog gewoon te koop is.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 14:44
Het is wel gedeeld, ja. Maar er is op een gegeven moment door
een "hobbydoos " doorgegeven, dat op deze site regelmatig patronen
zijn doorgegeven waar nog copyright op zit. Dit mag niet!! Toen hebben we van Renske, beheerder van deze site, het dringend verzoek gehad dit NIET meer te doen, aangezien zij daarvoor beboet kan worden. Dit is ergens midden vorig jaar gebeurd, dus na die tijd ligt het doorgeven van patronen heel gevoelig. Gratis patronen, evt.met link, niks aan de hand, maar betaalpatronen....niet meer doen! Zo zit het dus in elkaar.
En waar ik dat uit opmaak? Dat ik toen bij die discussie betrokken was.
En om nu elke keer, als er niet meer gereageerd wordt op gevraagde patronen, dit hele verhaal te moeten optikken, dat is te veel van het goede.
En daarbij: Niemand is verplicht om een gevraagd patroon te sturen, hoor.
Het is geheel vrijblijvend.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns