Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nancy_sissi View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 November 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 56
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nancy_sissi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 20:49
ik ben ook vandaag in de action geweest maar hier hebben ze niet veel kleurtjes wol in België
dat vind ik wel erg jammer 

Back to Top
jetty70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Mei 2011
Locatie: Fryslân
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetty70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2012 om 21:17
Ik heb alleen de roze gekocht. Eigenlijk weet ik niet waarom want het past helemaal niet bij de rest van mijn wol want het is veel dunner dan waar ik normaal mee werk. Misschien dan toch nog maar wat bijhalen, hoewel, zo heel veel keus in kleuren heb je dan ook weer niet en dan vraag ik me af of het ooit wel gebruikt gaat worden. 
Groetjes,

Jetty

mijn hobbyblog
Pinterest
Back to Top
nicolearielle View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 November 2012
Locatie: zuidholland
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nicolearielle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 09:30
hier gaat hij 29 november open Tongue ik heb het mijn man nog maar niet vertelt...
 
groetjes Nicole
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 10:40
ik kwam er net achetr dat er ook 1 in turnhout komt! Wanneer precies weet ik niet, ze moeten het gebouw zelfs nog bouwen, maar ze gaan er aan beginnen dus hij komt er echt aan! :D

Samen trouwens met een albert heijn, en als nederlander in belgie is dat geweldig nieuws :) (hoewel ik mezelf waarschijnlijk toch vaker over de grens naar de jumbo zie gaan hoor, maar dit kan dan even als ik snel tussendoor iets nodig heb)
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 14:03
Ik zit gebeiteld, in Leidschendam,Rijswijk en Zoetermeer zitten ze. En ik het midden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 19:27
In Apeldoorn zitten er twee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 08:15
een paar weken geleden hier  een nieuwe geopend,Embarrassed al 3 keer er geweest
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns