Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boekenfestijn Eindhoven

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Boekenfestijn Eindhoven
    Posted: 01 November 2012 om 13:38
Vandaag is het Boekenfestijn in Eindhoven van start gegaan (klik)

Waar? Beursgebouw Eindhoven
Wat? Boeken, boeken en nog eens boeken. Het zijn o.a. boeken die in een gewone boekhandel niet meer verkocht mogen worden i.v.m. verkeerde druk, schade, etc.
Wie? Het is voor iedereen, de entree is gratis.
Wanneer? Van donderdag 1 november (vandaag) tot en met zondag 4 november. Op do, vr en za van 10.00 tot 21.00. Op zo van 10.00 tot 18.00.

Ik ga kijken of ze er afgeprijsde haak- en breiboeken hebben! Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2012 om 13:41
Meestal veel Engelse, maar ik heb er ook de Breibijbel vandaan.

Het komt ook in Zwolle.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2012 om 13:43
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Meestal veel Engelse, mar ik heb er ook de Breibijbel vandaan.

Het komt ook in Zwolle.


Ben wel benieuwd! Ik ga er al verschillende jaren naar toe maar keek voorheen altijd bij Romans, kinder- en reisboeken. Ik heb dus nog nooit specifiek bij de hobbyboeken gekeken Smile
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2012 om 16:10
ik ben pas naar het boekenfestijn in brussel geweest. ze hebben toch wel verschillende nederlandse breiboeken, maar echt heel weinig haak. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2012 om 17:51
Ik heb er een heleboel Engelse haakboeken vandaan, maar die liggen te wachten tot ik daar zin in krijg. Sjaals, tassen enz. Het is altijd maar afwachten wat er ligt. Ik heb er de hele serie van Boadica gekocht, maar van het laatste deel was er maar eentje op voorraad. Soms liggen er incomplete series, die krijg je dan nooit meer allemaal bij elkaar. De hobbytafels zijn wel veel groter geworden de laatste tijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns