Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraag over breipatroon Drops

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
LIZknit View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Januari 2013
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LIZknit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraag over breipatroon Drops
    Posted: 17 Januari 2013 om 21:05
Hallo, Ik heb een vraag over breipatroon DROPS 103-34.
Ik begrijp het gedeelte niet waar gesproken wordt over de meerderingen na 5 cm (begin mouw/schouder).
Weet iemand wat hier bedoeld wordt? 

Er staat:
"Meerder tegelijkertijd bij een hoogte van 8-7-5-4-3-2 cm voor de mouw aan weerskanten in elke 2e nld als volgt: 2 x 2 st 1 x 26-26-26-46-46-46 dy = 151-155-163-203-209-215 st. Brei de nieuwe steken gaandeweg mee in het motief. Als de meerderingen voltooid zijn, wordt de volgende nld op de goede kant gebreid als volgt: "

Mijn vraag is: wordt hier bedoeld dat na de 2 x 2 st aan weerskanten VERVOLGENS in de volgende 2e nld 26 steken aan weerskanten erbij worden opgezet? Of moeten er elke 2e naald 1 steek aan weerskanten en dat 26 x?
Begrijp ook niet helemaal de bedoeling van "Brei de nieuwe steken gaandeweg mee in het motief." (Er wordt gemeerderd aan begin en eind van de naald, begrijp ik, dus na het motief???)

Ik kom hier niet uit.
Graag enige uitleg of tip.

Mijn dank is groot!

Hartelijke groetjes,Tongue
Liz
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 21:20
als je naar je schema patroon kijkt zie je dat je mouwen er ineens bijkomen dus niet geleidelijk .
 
Je zet na die 2x 2 steken er dus in een keer 26 ( als dat je maat is) bij op .
 
Je meerderingen brei je in patroon door .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns